آسیب‌شناسی مجالس عزاداری از سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی
کد خبر: 1470866
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

آسیب‌شناسی مجالس عزاداری از سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی

گروه اجتماعی: معاون سیمای استان مرکزی از برگزاری مراسم آسیب‌شناسی عزاداری از سیمای شبکه آفتاب استان خبر داد.

محمد شاهرخی، معاون سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، برنامه «حریم محرم» با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان مذهبی به بررسی و تحلیل آسیب‌های عزاداری‌های محرم می‌پردازد.

وی تصریح کرد: به‌منظور بررسی آسیب‌های مراسم عزاداری‌های محرم الحرام، تحلیل اشعار نوحه و سبک‌های عزاداری در جلسات اهل‌بیت(ع) و نحوه صحیح و قابل قبول عزاداری‌های هیئات و دستجات محرم، سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی میان برنامه پانزده دقیقه‌ای حریم محرم را به تهیه‌کنندگی حامد شیدایی تهیه و در دفعات مختلف از این شبکه پخش می‌کند.

شاهرخی اضافه کرد: در این برنامه ائمه جمعه استان مرکزی و دیگر کارشناسان مذهبی و مجرب در زمینه آسیب‌های عزاداری به قالب‌های صحیح عزاداری اهل بیت(ع) در سبک‌ها و آواهای مختلفی که در شأن مقام شامخ اهل بیت(ع) است می‌پردازند.

این مقام مسئول در پایان، اظهار کرد: این برنامه با محوریت آسیب‌شناسی عزاداری‌های سوگواری امام حسین(ع) در ایام محرم هر روز در سه نوبت از آنتن سیمای شبکه آفتاب تقدیم بینندگان این شبکه می‌شود.

captcha