پخش ویژه‌برنامه «و خدایی که در این نزدیکی است» از سیمای استان مرکزی
کد خبر: 1426386
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷

پخش ویژه‌برنامه «و خدایی که در این نزدیکی است» از سیمای استان مرکزی

گروه اجتماعی: معاون سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی از پخش ویژه‌برنامه و خدایی که در این نزدیکی است از سیمای استان خبر داد.

محمد شاهرخی، معاون سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: واحد سیمای شبکه آفتاب استان در ماه رحمت و برکت الهی با ویژه‌برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان با عنوان و خدایی که در این نزدیکی است از شبکه آفتاب پخش می‌شود.

وی اظهار کرد: این برنامه به تهیه‌کنندگی احمد قلعه‌نویی با هدف  ارشادی و تربیتی و به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر مخاطب با آثار، برکات و فضائل ماه مبارک رمضان و انتقال مفاهیم ناب اخلاقی، ارشادی و عرفانی به مخاطب تهیه و پخش می‌شود.

شاهرخی اضافه کرد: برنامه و خدایی که در این نزدیکی است که اجرای آن را جواد ابوالمعصومی بر‌عهده دارد و از بخش‌های مختلف و متنوع قرائت قرآن کریم، شرح دعای روز، قرائت دعای سحر، مناجات، فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی، تواشیح و ... تشکیل شده است.

وی ادامه داد:‌ این برنامه در تلاش است ضمن ایجاد نشاط معنوی در لحظات نزدیک به اذان صبح برای روزه‌داران با بهره‌گیری از مباحث کارشناسانان برجسته عرصه دین و مذهب استان جهت شرح آیات و احادیث متناسب با ماه مبارک رمضان و دیگر مباحث مرتبط به‌صورت زنده نیازهای عرفانی ـ مذهبی مخاطبان را نیز پاسخگو باشد.

این مقام مسئول در پایان، یادآور شد: این برنامه که از مضمونی مذهبی و اجتماعی برخوردارست با کارگردانی مظفر حسین‌خانی هزاوه، تصویربرداری میثم صفدری، حمید کاظمی و مهدی مرجانی، صدابرداری سیدرضا حسینی و تدوین فهیمه حاج علی‌بیگی در ماه مبارک رمضان تا اذان صبح از سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی تهیه و پخش می‌شود.

captcha