اصحاب رسانه با الهام‌گرفتن از شهدا در خدمت‌رسانی به جامعه پیشتاز باشند
کد خبر: 1353621
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵
جهانبخشی:

اصحاب رسانه با الهام‌گرفتن از شهدا در خدمت‌رسانی به جامعه پیشتاز باشند

گروه اجتماعی: مسئول بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان مرکزی با تأکید براینکه خدمت در عرصه رسانه اجر عظیمی را به دنبال دارد، افزود: چنانچه این خدمت با تأسی به شهدا همراه باشد می‌تواند نقش بسیار مهمی در آگاه کردن مردم از اوضاع زمان داشته باشد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حیدر جهانبخشی، مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان عصر شنبه21 دی در همایش بسیج رسانه که همزمان با سالروز عملیات کربلای پنج و شهید رهبر از شهدای خبرنگار در سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه افرادی هستند که قلم، قدم و حضورشان در جامعه تعالی‌بخش بوده و برای خدمت به مردمانی که در طول تاریخ بی‌بدیلند تلاش می‌کنند.



وی با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند؛ مردم ایران برتر از امت رسول‌الله(ص) هستند، افزود: این برتری در جامعه امروز به وضوح مشاهده می‌شود؛ چراکه مردمان زمان‌های گذشته در محضر انبیا و اولیا خدا بوده و مستقیماً با واسطه فیض الهی ارتباط داشتند در حالی که امت در عصر غیبت، باید به غیب و ندیده‌ها ایمان بیاورد.



جهانبخشی تصریح کرد: اگر کسی در عصر غیبت به خدا و فرستادگان برحقش ایمان آورده و غیبت را زمان حضور دانسته و در این عرصه با اطلاع‌رسانی، ارائه تحلیل و به‌روز کردن اطلاعات مردم، حضور پررنگ‌تری داشته باشد، بی‌شک برتر از امت رسول‌الله(ص) خواهد بود.



مسئول بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان با تأکید بر اینکه خدمت در عرصه رسانه اجر عظیمی به‌دنبال دارد، گفت: چنانچه این خدمت با تأسی به شهدا همراه باشد می‌تواند نقش بسیار مهمی در آگاه کردن مردم از اوضاع زمان داشته باشد.



وی با اعلام اینکه بسیج رسانه 10 تن از خبرنگاران خود را در سال‌های جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کرده است، افزود: اگرچه در دوران دفاع مقدس خبرنگارن بسیاری رابط توزیع روزنامه و خبررسانی بودند و بسیاری از آنها به مقام بلند شهادت نائل آمدند، لیکن این 10 شهید مستقیماً از بسیج به‌عنوان خبرنگار در جنگ خدمت می‌کردند.



جهانبخشی، شهیدان نریمانی، محمدی، جلالی و ... را شهدای جنگ سخت عنوان کرد و گفت: بی‌شک اصحاب رسانه با الهام گرفتن از یاد و خاطره شهدا می‌توانند در جنگ نرم همانند جنگ سخت موفق و سربلند بیرون آیند.



این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در نظر داریم از ظرفیت‌های داخل و خارج استان جهت بهبود و ارتقای تخصص قشر خبرنگار بهر‌ه بگیریم.



یادآورمی‌شود، در ین مراسم به 10 نفر از وبلاگ‌نویسان برتر در حوزه رسانه و فضای مجازی در استان با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

captcha