طلاق؛ یکی از ثمرات جنگ نرم دشمن است
کد خبر: 1346479
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
کاظمی:

طلاق؛ یکی از ثمرات جنگ نرم دشمن است

گروه اجتماعی: رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان گفت: امروزه دشمنان بنیان‌های اعتقادی ما را مورد هدف قرار داده‌اند لذا می‌طلبد که آحاد مردم همانطور که در بحث دفاع مقدس و تداوم انقلاب با ایمان راسخ در صحنه حاضر شدند در عرصه کاهش تبعات منفی ناشی از تهاجمات فرهنگی دشمن نیز پای کار بیایند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)از لرستان، رحیم کاظمی، رئیس اداره حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان امروز 3 دی در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت «نقش رسانه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی با هدف ارائه راهکارهای پیشگیرانه» در سالن اجتماعات دادگستری لرستان برگزار شد، افزود: رسانه‌ها در جبهه فرهنگی نقش عظیمی بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان علاوه‌بر بعد مادی در ابعاد معنوی نیز تمام بنیان‌های اعتقادی، فکری و فرهنگی جامعه ما را مورد تهدید قرار داده‌اند، لذا باید تهاجمات فرهنگی را با کار فرهنگی پاسخ داد.

 

کاظمی نقش رسانه‌ها را در کاهش آسیب‌های موجود در جامعه را بسیار مهم و اساسی برشمرد و افزود: متاًسفانه در مقوله «فرهنگ» در بسیاری از موارد، اقدامات ما در مقابل هجمه‌های دشمن کافی نبوده است لذا ضروریست که آحاد جامعه با همکاری  تمام دستگاه‌های اجرایی کشور در راستای تعمیق باورهای دینی و به تبع کاهش تبعات منفی جنگ نرم دشمن حضور جدی، فعال و سازنده‌ای داشته باشند.

 

 

captcha