ویژه‌برنامه «نشانی» از سیمای استان مرکزی پخش می‌شود
کد خبر: 1322615
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
با هدف حفظ و تداوم ارزش‌های انقلاب؛

ویژه‌برنامه «نشانی» از سیمای استان مرکزی پخش می‌شود

گروه اجتماعی: معاون سیمای استان مرکزی از تولید و پخش ویژه برنامه نشانی در راستای گرامیداشت هفته بسیج و با هدف حفظ، ترویج و تداوم ارزش‌های والای انقلاب از شبکه آفتاب استان خبر داد.


محمد شاهرخی، معاون سیمای استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: همزمان با هفته بسیج ویژه برنامه نشانی به تهیه‌کنندگی احمد غلامی در گروه تولید بسیج صدا و سیمای شبکه آفتاب استان تهیه شده و از این شبکه به روی آنتن می‌رود.



وی بیان کرد: این برنامه در راستای گرامیداشت هفته بسیج و با هدف حفظ، ترویج و تداوم ارزش‌های والای انقلاب، تبیین جایگاه و فلسفه وجودی بسیج از منظر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با تکیه بر باورهای دینی و تفکر بسیجی در قالب مجله تصویری تهیه و پخش می‌شود.



شاهرخی تصریح کرد: ویژه‌برنامه نشانی به کارگردانی مصطفی شبان و حامد شیدایی و اجرای شروین پیرهادی با محوریت شعار هفته بسیج به نام بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت پخش می‌شود.



معاون سیمای استان مرکزی افزود: در این برنامه تلاش می‌شود در قالب گفت‌وگوی صمیمی با میهمانانی از بسیج اقشار از جمله دانشجویان، مهندسان و پزشکان نخبه بسیجی استان، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ویژه بسیج در پیشرفت و اقتدار کشور و خدمت رسانی اقشار مختلف بسیج در جامعه به تصویر کشیده شود.



شاهرخی تصریح کرد: برنامه نشانی با بهره‌گیری از بخش‌های متنوعی از جمله وله‌های تصویری، بحث کارشناسی، مسابقه، وصیت‌نامه شهدا، معرفی حلقه صالحین و حوزه فعالیت آنها، گزارش‌های روز از فعالیت‌های بسیج، معرفی نخبگان و پایگاه‌های نمونه بسیج، کلام امام(ره) و رهبری و  میهمان مخاطبان شبکه آفتاب است.



معاون سیمای استان مرکزی افزود: حمید رضا فرحی، رضا نورمحمدی و وحید رحیمی به عنوان تصویربردار، مریم باقری صدابردار و احمد امامی بعنوان تدوینگر در تهیه و ساخت ویژه‌برنامه نشانی همکاری می‌کنند.

captcha