پخش جشنواره «نوای محرم» از سیمای استان مرکزی
کد خبر: 1314632
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲

پخش جشنواره «نوای محرم» از سیمای استان مرکزی

گروه هنر: معاون سیمای استان مرکزی از پخش جشنواره نوای محرم همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) از سبکه آفتاب استان خبرداد.


محمد شاهرخی، معاون سیمای استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: جشنواره نوا و نمای صدای شبکه آفتاب به تهیه‌کنندگی محمدحسین شیاس و احمد طاهری از استودیوی صدای آفتاب به‌صورت زنده و مشترک از شبکه شما پخش شد.



وی بیان کرد: این برنامه در راستای معرفی فرهنگ و آیین‌های بومی استان مرکزی و نمایش توانمندی رسانه‌ای استان، ضمن گرامیداشت ایام سوگواری ماه محرم در تلاش است با پرداختن به موضوعات محرمی در استان مرکزی با بهره‌گیری از بخش‌های متنوعی از جمله پلاتو، گزارش‌های مناسبتی، وله‌های معرفی استان، نمایش رادیویی مناسبتی، نوحه خوانی و مدیحه سرایی، موسیقی سنتی با موضوع محرم، بخش تعزیه‌خوانی، بخش معرفی پیرغلامان استان، آیتم کارشناسی، تصاویر محرمی و ... آداب رسوم استان مرکزی در ماه محرم را به نمایش بگذارد.



شاهرخی تصریح کرد: ویژه‌برنامه جشنواره نوا و نما با اجرای مصطفی ابراهیمی و شهپر عسگری و صدابرداری سلیمان عباسی‌نیا مصادف با شب‌های محرم‌الحرام از شبکه شما تقدیم مخاطبان این شبکه شد.



معاون سیمای استان مرکزی در پایان اظهار کرد: این برنامه را مهدی مرجانی، حمید کاظمی و مهدی غضنفری تصویربرداری می‌کنند و مهدی جمال‌آبادی و محمد ملکی به ترتیب به‌عنوان تدوینگر و دستیار تهیه با این برنامه همکاری دارند.

captcha