دولت نگاه ویژه‌تری به لرستان داشته باشد
کد خبر: 4212036
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
نماینده ولی‌ فقیه در لرستان:

دولت نگاه ویژه‌تری به لرستان داشته باشد

حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی با تأکید بر اینکه نگاه دولت به لرستان عوض شود، گفت: لرستان با وجود اینکه از ظرفیت‌های مناسب آب و خاک حاصلخیز برخوردار است اما از استان‌های محروم کشور به شمار می‌رود و می‌طلبد نگاه ویژه‌تری به این استان از سوی دولت انجام بگیرد.

حجت الاسلام احمدرضا شاهرخی،  نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، چهارم اردیبهشت‌ماه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور در سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، با بیان اینکه مسئولیت در نگاه اسلام سخت‌گیرانه است و کاسبی نیست که کسی بخواهد در قبال آن کاسبی کند، اظهار کرد: استان لرستان با وجود داشتن نیروهای انسانی توانمند و ظرفیت‌های فراوان به علل داخلی و بیرونی، تا وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد.

وی با بیان اینکه عمر خدمت‌گذاری استانداران در لرستان کمتر از چهار سال است و این باعث شده گاهی ارائه خدمات از سوی آن‌ها به عللی امکان‌پذیر نباشد، افزود: لرستان با وجود اینکه از ظرفیت‌های مناسب آب، خاک حاصلخیز برخوردار است اما از استان‌های محروم کشور به شمار می‌رود و می‌طلبد نگاه ویژه‌تری به این استان از سوی دولت انجام بگیرد.

شاهرخی به وجود ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد اشاره کرد و با بیان اینکه با گذشت دو سال از سفر اول رئیس‌جمهور و هیئت دولت به لرستان مصوبات مهمی مانند سد معشوره، راه‌آهن، چهار خطه‌ها، پروژه‌های حوزه سیلاب هنوز عملیاتی نشده است، اضافه کرد: انتظار این است که وزارت کشور علل بیرونی وضعیت کنونی لرستان را رفع کند.

امام جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه نگاه دولت به لرستان عوض شود، گفت: لرستان ظرفیت‌های فراوانی دارد و این در حالی‌ است که صنایع نیمه تمام فراوانی دارد و این استان با مشکلاتی از نظر بیکاری، تورم، آسیب‌های اجتماعی مواجه است.  

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه مردم این استان بسیار شریف و ولایت‌مدار و شایسته خدمت هستند و امیدوارم پس از مدت‌ها خبرهای خوش اطلاع‌رسانی شود، افزود: دولت باید به قول‌هایی که در گذشته برای آبادانی لرستان داده است، عمل کند و انتظار داریم مسائل مختلف مطرح شود، چراکه بارها به سران سه قوه نامه‌نگاری کردیم تا مشکلات را بیان کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با آرزوی موفقیت برای شفقت به عنوان استاندار جدید لرستان، افزود: فرهاد زیویار، استاندار سابق نیز تمام توان خود را در مأموریت کاری به کار گرفت و تلاش‌های پیدا و پنهان این شخصیت در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

انتهای پیام
captcha