ایران در عملیات «وعده صادق» پاسخی کوبنده به جنایات اسرائیل داد
کد خبر: 4211290
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
امام جمعه گرگان:

ایران در عملیات «وعده صادق» پاسخی کوبنده به جنایات اسرائیل داد

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: عملیات بزرگ وعده صادق پاسخی کوبنده و عملی بازدارنده به جنایات رژیم صهیونیستی و کنسولگری ایران در دمشق بود که بحمدالله توانستیم با این اقدامات ارزشمند، قدرت ایران را به رخ جهانیان بکشانیم.

آیت‌الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان، امروز، ۳۱ فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: عملیات بزرگ وعده صادق پاسخی کوبنده و عملی بازدارنده به جنایات رژیم صهیونیستی و کنسولگری ایران در دمشق بود که بحمدالله توانستیم با این اقدامات ارزشمند، قدرت ایران را به رخ جهانیان بکشانیم.

وی با بیان‌ اینکه رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر بیان کرد که حمله به کنسولگری ایران در کشور همسایه حمله به خاک ایران است و این را اذعان کردند، افزود: اسرائیل باید پاسخ این گستاخی را دریافت می‌کرد و ما نیز براساس قوانین بین‌المللی به این تجاوزگری پاسخ دادیم.

امام جمعه گرگان اظهار کرد: در واقع این اقدامات توسط سپاه به نوعی قدرت‌نمایی ایران را نشان داد که هیچ کشوری حق تجاوز به خاک را ندارد، بنابراین اگر چنین اقدامی کند پاسخی کوبنده‌تر از این را دریافت خواهد کرد و این عملیات به نوعی مانور بود.

امام جمعه گرگان افزود: جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق سلاح‌های پیشرفته اسرائیل را آنچنان زمین‌گیر کرد و بلایی به سر این رژیم جعلی آورد که تا ابد فراموش نخواهد کرد.

 آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه ایران، بازدارندگی سلاح‌های خود را به همه ثابت کرد، گفت: متأسفانه هنوز برخی افراد در داخل کشور از تهدیدهای اسرائیل، آمریکا و انگلیس می‌ترسند.

وی افزود: گنبد آهنین اسرائیل که از پیشرفته‌ترین موشک‌ها در سه لایه برخوردار بود و همچنین ناوهای آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی با ایجاد لایه‌های محافظتی اضافه نتوانستند مقابل موشک‌ها و پهپادهای ایران بایستند.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی در رأس آنها آمریکا می‌دانند که ما دست نکشیدیم و در مسیر حرکت در حال حرکتیم، افزود: ایران اسلامی هیچ‌گاه از خباثت‌ها و جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بر علیه مردم ایران اسلامی و دیگر مظلومان جهان در هر نقطه جغرافیایی غافل نخواهم شد.

 وی با بیان‌ اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ نیست، گفت: اگر رژیم غاصب صهیونیستی دست از پا خطا کند جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده‌ای به این رژیم جعلی و اشغالگر خواهد داد. رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات وعده صادق شکست سنگینی خورد و رسانه‌های معاند با این اقدامات به دنبال ترمیم شکست رژیم اشغالگر قدس بودند اما با این اقدام، بیشتر آبروی اسرائیل را بردند.

انتهای پیام
captcha