«وعده صادق» بزرگترین حرکت تاریخی نیروهای مسلح ایران بود
کد خبر: 4210921
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
امام جمعه کرمان:

«وعده صادق» بزرگترین حرکت تاریخی نیروهای مسلح ایران بود

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه «وعده صادق» به دنیا نشان داد جهموری اسلامی ایران در مورد امنیت خود و کوچک‌ترین تجاوز به امنیت کشور با کسی تعارف ندارد، گفت: نیروهای مسلح و سپاه قهرمان بزرگترین حرکت تاریخی را رقم زدند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، امروز، ۲۹ فروردین‌ماه در آیین گرامیداشت روز ارتش در کرمان گفت: در حالی این روز را گرامی می‌داریم که در مقابل دوربین‌های دنیا نیروهای مسلح و سپاه قهرمان بزرگترین حرکت تاریخی را رقم زدند.

وی افزود: عملیات «وعده صادق» به دنیا نشان داد جهموری اسلامی ایران در مورد امنیت خود و همچنین کوچک‌ترین تجاوز به امنیت کشور با کسی تعارف ندارد و در صحنه عمل اگر دشمن کوچکترین اشتباهی کرد با جوابی قاطع و پشیمان‌کننده رو به رو خواهد شد و این پیروزی تاریخی را به مقام معظم رهبری، مردم و نیروهای مسلح تبریک می‌گوییم.

امام جمعه کرمان در ادامه به ویژگی‌های متمایزکننده ارتش جمهوری اسلامی از سایر ارتش‌های دنیا پرداخت و اظهار کرد: نخستین این ویژگی‌ها اراده فولادی برای انجام مأموریت در راستای منافع کشور است و ارتش توانایی دارد بدون نقص و عیب کار خود را در صحنه عمل پیش ببرد.

علیدادی‌سلیمانی روحیه بالا و شهادت‌طلبی، تکلیف‌مداری، آمادگی و شجاعت در میدان را از ویژگی‌های ارتش برشمرد و گفت: روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در فرد فرد نیروهای ارتش وجود دارد که می‌تواند آن را تبدیل به جریانی قوی و بازدارنده کند. نیروهای ارتش آیه «اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّة» را ترجمه کرده و در دنیای مخاطره‌آمیز امروز، امنیت و آرامش را تأمین کنند.

 

خبرنگار، عطیه باقری چاروک

انتهای پیام
captcha