ارتش مظهر اقتدار و عظمت ایران اسلامی است
کد خبر: 4210888
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

ارتش مظهر اقتدار و عظمت ایران اسلامی است

فرماندار یزد در پیامی فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

سیدمحمدرضا مدرسی، فرماندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سیدمحمدرضا مدرسی، فرماندار یزد در پیامی فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.
 
وی در این پیام آورده است:
 
«ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان توانمند و قدرتمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ايران از مظاهر متعالی اقتدار جامعه اسلامی می‌باشد که همواره در عرصه‌های مختلف مجاهدت و جانفشانی با هوشیاری و تواضع و رشادت به ایثارگری پرداخته است.
 
چنانچه بنگریم، در خواهیم یافت چه در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چه در زمان استقرار جمهوری اسلامی، ارتشِ این سرزمینِ همیشه سربلند، هماره با مردم، انقلاب و رهبری آن همراهی و جانفشانی بی‌نظیر داشته و دارد. به نحوی که به جرأت می‌توان ارتش را یکی از ارکان اساسی در ایجاد، توسعه و تعمیق امنیت همه جانبه در ایران اسلامی دانست.
 
جا دارد این روز که به ابتکار هوشمندانه معمار كبير انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به نام ارتش نامگذاری شده است را به همه نیروهای ارتش تبریک عرض کرده و ضمن ادای احترام به شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت، جلال و عظمت ارتشیان دلاور را از خداوند منان خواستارم.
 
اینجانب این روز بزرگ و گرامی را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، ارتشیان دلیر ایران اسلامی در همه نیروها به‌ویژه نیروی زمینی که امروز به‌نام آن عزیزان نامگذاری شده، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ارتش و بازنشستگان ارتشی در شهرستان یزد تبریک عرض کرده، توفیقات روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.»
انتهای پیام
captcha