تأسیس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در دانشگاه فرهنگیان لرستان
کد خبر: 4210704
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶

تأسیس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در دانشگاه فرهنگیان لرستان

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان با اشاره به تأسیس حوزه علوم اسلامی در دانشگاه فرهنگیان، به نقش، جایگاه و رسالت مهم حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: این بستر بسیار مهمی برای تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» است.

نشست مشترک و افتتاحیه حوزه علوم اسلامی دانشگاه فرهنگیان لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان لرستان، اولین نشست مشترک و افتتاحیه حوزه علوم اسلامی دانشگاه فرهنگیان لرستان روز گذشته، 27 فروردین‌ماه با حضور حجت‌الاسلام هادی گراوند، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان و حجت‌الاسلام امیر گودرزی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه فرهنگیان لرستان و معرفت‌جویان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام امیر گودرزی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه فرهنگیان لرستان به تشریح و تبیین اهداف و مأموریت‌های مهم حوزه علوم اسلامی پرداخت.

در ادامه حجت‌الاسلام هادی گراوند، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان ضمن ابراز خرسندی از تأسیس حوزه علوم اسلامی در دانشگاه فرهنگیان، به نقش، جایگاه و رسالت مهم حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: این بستر بسیار مهمی جهت تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» است.

در ادامه فرج‌اللهی، معاون دانشگاه فرهنگیان لرستان ضمن عرض خیر مقدم، به رسالت‌های مهم و اثرگذار دانشجو معلمان پرداخت و در پایان حجت‌الاسلام امین فاطمی‌نیک، از اساتید حوزه علوم اسلامی دانشگاه فرهنگیان لرستان توضیحات جامع و کاملی درباره رسالت الهی معلم ارائه داد و نقش مهم و کلیدی حوزه علوم اسلامی را برای معرفت‌جویان بیان کرد‌.

انتهای پیام
captcha