اسرائیل هیچ‌گاه چنین ضربه‌ای به خود ندیده بود
کد خبر: 4210490
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
امام جمعه کرمان:

اسرائیل هیچ‌گاه چنین ضربه‌ای به خود ندیده بود

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی با تبریک به پاسخ قاطع و تاریخی جمهوری اسلامی ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به دست نیروهای مسلح و سپاه پاسداران فت: رژیم غاصب اسرائیل هیچ‌گاه چنین ضربه‌ای را در طول عمر خود ندیده بود.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمان، امروز، ۲۷ فروردین‌ماه در دیدار با فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش، شجاعت، توانمندی، تکلیف‌محوری و با برنامه بودن را از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی برشمرد و با تبریک به پاسخ قاطع و تاریخی جمهوری اسلامی ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به دست نیروهای مسلح و سپاه پاسداران، گفت: رژیم غاصب اسرائیل هیچ‌گاه چنین ضربه‌ای را در طول عمر خود ندیده بود. در دنیا تاکنون شاهد چنین عملیات بازدارندگی نبودیم و جمهوری اسلامی این کار را با موفقیت انجام داد. مهمتر از آن عملیات، پشتیبانی از عملیات و حفظ این پیروزی است که ارزش بالایی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه چهار رکن مهم جزو دارایی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است که آن را از سایر ارتش‌ها متمایز کرده و فاصله قابل توجهی برای آن ایجاد می‌کند، افزود: نخستین رکن، مردمی بودن بدنه ارتش است و آحاد مردم بدنه ارتش را تشکیل می‌دهند. از لحاظ روحیه و رویه نیز ارتش مردمی است و شاهد آن حضور ارتش در خط مقدم کمک به مردم در همه صحنه‌هاست. ارتش مردم را از صمیم قلب دوست دارد و مردم نیز از دل و جان ارتش را دوست دارند و این ارتباط از محورهای مهم است.

امام جمعه کرمان محور دوم را مجهز بودن ارتش دانست و با بیان اینکه در مراسم رژه روز ارتش تنها گوشه کوچکی از توانمندی‌ها ارائه می‌شود که جای افتخار دارد، تصریح کرد: محور سوم مهیا و آماده‌ بودن ارتش جمهوری اسلامی است و در این محور ارتش جمهوری اسلامی ایران فاصله بسیاری با سایر ارتش‌ها دارد. آمادگی ارتش ما درونی و بیرونی است و فرد فرد نیروهای ارتش از صمیم قلب و در سخت‌ترین شرایط مأموریت خود را به بهترین وجه انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی ادامه داد: رکن چهارم اعتقاد ارتش است که کارآمدی نیرو را چند برابر می‌کند. هر اندازه اعتقاد و ارتباط با خداوند بیشتر باشد قدرت گسترش پیدا می‌کند و به همین دلیل خداوند نیز در سخت‌ترین شرایط از دین خود دفاع می‌کند و در شرایط سخت کسانی پیروز هستند که اعتقادشان به خداوند قوی‌تر است و تمام افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران به اعتقاد آن است و این اعتقاد است که سبب می‌شود نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بزرگترین فرمانده جهان را داشته باشند که عالمی برجسته، دشمن‌شناس و حکیم است.

امام جمعه کرمان در پایان با اشاره به شوق مردم نسبت به عملیات «وعده صادق» و شعارهایی که برای عرض ارادت به فرمانده معظم کل قوا و نسبت به این مأموریت نشان دادند، گفت: این همان بحث اعتقاد است و ارتش با این چهار رکن همان ارتشی است که باید در رکاب امام زمان(عج) باشد و لیاقت سربازی حضرت ولیعصر(عج) را دارد.

انتهای پیام
captcha