مردم شاه‌کلید تحقق شعار سال هستند
کد خبر: 4210177
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
فرمانده سپاه لرستان:

مردم شاه‌کلید تحقق شعار سال هستند

نعمت‌‌الله باقری با تأکید بر مردمی کردن اقتصاد، گفت: شاه‌کلید اصلی برای تحقق شعار امسال مردم هستند.

نعمت‌اله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نعمت‌الله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان شنبه، ۲۵ فروردین‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به نام‌گذاری شعار سال به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: شعار امسال نیز با شعارهای سال قبل مقام معظم رهبری یک پیوستگی دارد که اگر ما از همان ابتدا در حوزه‌های مختلف آن را محقق می‌ساختیم، امروز با مشکلات کمتری مواجه بودیم.

وی با اشاره به اینکه شاه‌کلید اصلی برای تحقق شعار امسال مردم هستند، اضافه کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم با حضور همیشگی خود در صحنه، موفقیت‌های بی‌شماری را رقم زده‌اند.

باقری با تأکید بر مردمی کردن اقتصاد ادامه داد: بخشی از این مهم همچون تکیه بر تولید در فرمان اقتصاد مقاومتی رهبری نشان داده شد.

فرمانده سپاه لرستان بر استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در لرستان تأکید کرد و گفت: بازگویی و بازنشر الگوهای موفق و همچنین تقویت آموزش‌های مهارتی در تحقق شعار سال بسیار مؤثر هستند.

وی با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی متناسب با بازار کار استان نیست، افزود: واگذاری اعتبارات تبصره ۱۸ متناسب با سازمان‌های مرتبط با تولید نیست و باید مراقب بود که این اعتبارات به انحراف نرود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از حمایت از ایده‌های جهش تولید و نقش مشارکت مردم خبر داد و گفت: مقرر شد طی یک ماه این ایده‌ها شناسایی و از آن‌ها حمایت شود.

انتهای پیام
captcha