تلاش دشمن بر بدبین کردن مردم
کد خبر: 4209861
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
امام جمعه خرم‌آباد مطرح کرد:

تلاش دشمن بر بدبین کردن مردم

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن و اینکه در شناخت تاکتیک دشمن باید به روز بود و راه و روش ابطال آنها را شناخت، اظهار کرد: کار دشمن تحریف و دروغگویی و بدبین کردن افراد نسبت به یکدیگر است.

حجت الاسلام احمدرضا شاهرخی،  نماینده ولی‌فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد امروز، ۲۲ فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلی نماز جمعه خرم‌آباد، با تبریک حلول ماه شوال و تبریک عید سعید فطر، گفت: ماه مبارک رمضان ماه تقویت اراده است و در این راستا باید مسئولیت‌ها و کارهایمان را با همت و تلاش مضاعف برای نزدیک شدن به قله‌های پیشرفت بیشتر کنیم.

وی افزود: ماه رمضان ما را به وادی رحمت الهی وارد کرده و از انحرافات و کج‌روی‌ها دور می‌سازد و همچنین سبب شده از رذیلت‌ها دور شویم و باید تلاش کنیم بر همین امر ثابت قدم بمانیم.

خطیب نماز عید فطر با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن، اضافه کرد: راهبرد دشمن عوض شده کار دشمن تحریف و دروغگویی و بدبین کردن افراد نسبت به یکدیگر است، در شناخت و تاکتیک دشمن باید به روز بود و راه و روش ابطال آنها را شناخت.

وی افزود: دشمنان نظام فهمیده‌اند حمله نظامی به کشور بی‌فایده است و برای همین به تحریف و دروغگویی و بدبین کردن مردم روی آورده‌اند و باید در شناخت راهبرد جدید دشمن بصیرت داشت و به روز بود.

شاهرخی با اشاره به اینکه دشمنان نظام با اتحاد مردم مخالف هستند، ممکن است مردم سلایق متفاوتی داشته باشند، اما این تفاوت نظرها باید با رعایت اخلاق، منصفانه و نقد و مطالبه‌گوی مبتنی بر انصاف صورت گیرد، اظهار کرد: در ماه رمضان مردم مسلمان ما هم جهاد با نفس کردند و هم جهاد مالی کردند و هم در روز قدس برای آمادگی مقابله با دشمنان اسلام و قرآن قدرت خود را به نمایش گذاشتند.

شاهرخی با اشاره با اینکه ماه رمضان امسال متفاوت‌تر از گذشته بود و به ویژه در شب‌های امیدبخش و درس‌آموز قدر با شور و حال خاص مهدوی بیشتری برگزار شد، افزود: کمک‌های مؤمنانه‌ای که از سوی نهادهای حمایتی و سازمان‌های مردم نهاد به افراد کم‌بضاعت توزیع شد و همچنین نقش جوانان و فعالان دینی و فرهنگی در کمک‌رسانی بسیار برجسته و قابل تقدیر بودو

انتهای پیام
captcha