پیام رئیس دانشگاه لرستان در پی شهادت سرداران سپاه در دمشق
کد خبر: 4208090
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰

پیام رئیس دانشگاه لرستان در پی شهادت سرداران سپاه در دمشق

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با صدور پیام مشترکی، جنایت اخیر رژیم جعلی صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کردند و شهادت جمعی از مجاهدان و رزمندگان اسلام را تسلیت گفتند.

پیام رئیس دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام والمسلمین مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با صدور پیام مشترکی جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کردند و شهادت جمعی از مجاهدان و رزمندگان اسلام را تسلیت و تعزیت گفتند. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (آل عمران ۱۶۹).

بار دیگر رژیم جعلی و تروریستی صهیونیستی که ذاتی ضدانسانی، ضد اخلاقی و کودک‌کش دارد دست به جنایت زد و با اقدامی که نقض آشکار همه اصول و قواعد حقوق بین‌الملل است به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمله کرد.

این حمله تروریستی باعث شهادت جمعی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران شد که مجاهدان و رزمندگان راه خدا هستند و برای کمک مستشاری و به دعوت دولت سوریه، در این کشور حضور دارند.

شهادت جمعی از سرداران، مجاهدان و رزمندگان راه خدا همزمان با سالروز شهادت امام عدل و عدالت، حضرت امام علی(ع) رقم خورد و بدون شک، شهادت پاداش مردان راه خداست.

درود خدا می‌فرستیم بر شهیدان سرافراز اسلام شهید زاهدی، شهید حاجی رحیمی، شهید امان‌الهی، شهید جلالتی، شهید صداقت، شهید آقابابایی و شهید صالحی‌روزبهانی که شهدای والامقام جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی هستند.

بدون تردید این جنایت نشان‌دهنده شکست رژیم صهیونیستی در برابر محور و جبهه مقاومت و تلاش ضد اخلاقی و ضد انسانی و ضد بشری این رژیم جعلی و نامشروع و حامیان استکباری اش برای جبران ناکامی‌هاست که البته ناکام خواهد ماند و در نهایت، این جبهه مقاومت اسلامی است که پیروز خواهد شد.

شهادت جمعی از سرداران و مجاهدات رشید اسلام در حمله تروریستی اخیر را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران اسلامی به ویژه دانشگاهیان دانشگاه لرستان، تسلیت و تعزیت می‌گوییم.

بار دیگر یاد و خاطره همه شهیدان سرافراز ایران اسلامی را گرامی می‌داریم و بر این نکته که از بیانات شهید حاج قاسم سلیمانی است تأکید می‌کنیم که ما ملت شهادت و ملت امام حسینیم و این چنین ملتی و محور مقاومت اسلامی، شهادت را افتخار می‌داند و پیروزی نهایی از آن جبهه حق است.»

انتهای پیام
captcha