بیانیه دانشگاه لرستان به‌‌مناسبت روز جمهوری اسلامی
کد خبر: 4207834
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱

بیانیه دانشگاه لرستان به‌‌مناسبت روز جمهوری اسلامی

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با صدور بیانیه‌ای، فرا رسیدن یوم‌الله ۱۲ فروردین‌ماه، روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

بیانیهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با صدور بیانیه‌ای، فرا رسیدن یوم‌الله ۱۲ فروردین‌ماه، روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

متن بیانیه به این شرح است:

۱۲ فروردین‌ماه، طلیعه استقرار نظامی مبتنی بر «جمهوریت» و «اسلامیت» تحت رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) و رای بیش از ۹۸ درصدی ملت بصیر و آگاه ایران است که برای استقرار نظام حق، سال‌ها علیه حکومت استبدادی طاغوت و شاهنشاهی به قیام بر خاسته بودند و با سرنگونی نظام سلطنتی، سرانجام با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی به جمهوری اسلامی، قاطعانه آری گفتند.

اکنون در حالی به استقبال یوم‌الله ۱۲ فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی می‌رویم که رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال ۱۴۰۳ را به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری نموده‌اند.

این شعار بی‌تردید، نقشه راهی روشن برای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور به شمار می‌آید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اولین روز سال‌جاری نیز، منافع ملی و افق روشن آینده‌ کشور را وابسته به «امید» و «ایمان» دانستند و بر این امر تأکید نمودند که اگر فروغ امید در دل‌ها خاموش شود هیچ حرکتی اتفاق نمی‌افتد.

جامعه دانشگاهی به عنوان «الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان»، با درک عمیق این مهم، تمام توان علمی، پژوهشی، فناورانه، آموزشی و فرهنگی خود را به کار خواهد بست تا با مشارکت آحاد مردم و به خصوص جوانان نخبه، خلاق و با همکاری بخش خصوصی در مسیر جهش تولید و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان گام بردارد.

بی‌شک، دستیابی به این مهم، جز با، همکاری، هماهنگی و همدلی اجتماعی و همزبانی مسئولان و ملت امکان‌پذیر نخواهد بود.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب و امام شهدا، این تاریخ بزرگ و عزیز را به رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، خانواده معزز و مکرم شهدا، ایثارگران و جانبازان، خدمتگزاران دلسوز نظام و آحاد مردم شریف ایران اسلامی به ویژه جامعه دانشگاهی تبریک عرض نموده و در این روزها، ساعات و لحظات پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان از خدای تعالی می‌خواهیم که با عنایات حضرت ولیعصر(عج) آحاد امت و ملت ما را برای عبور از چالش‌ها و ساختن ایرانی آباد و مقتدر‌تر از پیش یاری نماید و امید است که به فضل الهی با به صحنه آمدن خیل عظیم مردم غیرتمند و تاریخ‌ساز، سال‌جاری به نقطه‌ی بالندگی و درخشندگی ایرانیان تبدیل خواهد شد.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى حُجَّتِكَ وَ وَلِيِّكَ الْقَائِمِ فِي خَلْقِكَ صَلاةً تَامَّةً نَامِيَةً بَاقِيَةً تُعَجِّلُ بِهَا فَرَجَهُ وَ تَنْصُرُهُ بِهَا وَ تَجْعَلُنَا مَعَهُ فِي الدُّنْيَا وَ الْآخِرَةِ

انتهای پیام
captcha