روایت کریم منصوری از قاریان جهنمی + فیلم تلاوت
کد خبر: 4207629
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸

روایت کریم منصوری از قاریان جهنمی + فیلم تلاوت

کریم منصوری، قاری بین‌المللی کشورمان با حضور در برنامه تلویزیونی محفل آیاتی از سوره مبارکه شعراء و شمس را تلاوت کرد و در سخنانی کوتاه روایتی از قاریانی که با تلاوت‌هایشان راهی جهنم می‌شوند بیان و با بغضی سنگین اظهار کرد: خدا نکند ما از طریق همین تلاوت‌ها جهنمی باشیم.

به گزارش ایکنا، استاد کریم منصوری، قاری بین‌المللی کشورمان با حضور در برنامه تلویزیونی محفل شبکه سوم سیما آیاتی از سوره مبارکه شعراء و شمس را تلاوت کرد.

 در ویدئوی زیر تلاوت کریم منصوری از سوره مبارکه شعراء آیات 78 تا 82 و مقطعی  از سوره مبارکه شمس آیات ١ تا ١٥ را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

سوره مبارکه شعراء آیات 78 تا 82 

الَّذِی خَلَقَنِی فَهُوَ یَهْدِینِ ﴿٧٨﴾ وَالَّذِی هُوَ یُطْعِمُنِی وَیَسْقِینِ ﴿٧٩﴾ وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ یَشْفِینِ ﴿٨٠﴾ وَالَّذِی یُمِیتُنِی ثُمَّ یُحْیِینِ ﴿٨١﴾ وَالَّذِی أَطْمَعُ أَنْ یَغْفِرَ لِی خَطِیئَتِی یَوْمَ الدِّینِ ﴿٨٢﴾ رَبِّ هَبْ لِی حُکْمًا وَأَلْحِقْنِی بِالصَّالِحِینَ ﴿٨٣﴾

 سوره مبارکه شمس آیات ١ تا ١٥

وَالشَّمْسِ وَضُحَاهَا ﴿١﴾ وَالْقَمَرِ إِذَا تَلاهَا ﴿٢﴾ وَالنَّهَارِ إِذَا جَلاهَا ﴿٣﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَغْشَاهَا ﴿٤﴾ وَالسَّمَاءِ وَمَا بَنَاهَا ﴿٥﴾ وَالأرْضِ وَمَا طَحَاهَا ﴿٦﴾ وَنَفْسٍ وَمَا سَوَّاهَا ﴿٧﴾ فَأَلْهَمَهَا فُجُورَهَا وَتَقْوَاهَا ﴿٨﴾ قَدْ أَفْلَحَ مَنْ زَکَّاهَا ﴿٩﴾ وَقَدْ خَابَ مَنْ دَسَّاهَا ﴿١٠﴾ کَذَّبَتْ ثَمُودُ بِطَغْوَاهَا ﴿١١﴾ إِذِ انْبَعَثَ أَشْقَاهَا ﴿١٢﴾ فَقَالَ لَهُمْ رَسُولُ اللَّهِ نَاقَةَ اللَّهِ وَسُقْیَاهَا ﴿١٣﴾ فَکَذَّبُوهُ فَعَقَرُوهَا فَدَمْدَمَ عَلَیْهِمْ رَبُّهُمْ بِذَنْبِهِمْ فَسَوَّاهَا ﴿١٤﴾ وَلا یَخَافُ عُقْبَاهَا ﴿١٥﴾ 

در ادامه استاد کریم منصوری در سخنانی کوتاه روایتی را بیان و با بغضی سنگین اظهار کرد: در روایت داریم «بخوان و بالا برو»،  در آخرت آیاتی سراغ قاری می‌آید که به آن عمل کرده باشد وگرنه یادش نمی‌‌آید... پناه بر خدا که از طریق همین آیات راهی جهنم شویم. در جهنم آسیابی است مخصوص سر قاریانی که آیات را خواندند و عمل نکردند. باید عمل کرد به اندازه عملی که می‌کنید حرف بزنید. عاقبت به خیری بسیار مهم است، ضجه بزنید، بنالید و گریه کنید که عاقبت به خیر شویم. به خصوص در این زمان که شیطان همه را دعوت می‌کند و خدا هم دعوت می‌کند؛ انتخاب با خودت است. می‌شود آدم شد، کنترل کرد و ضجه زد. وقت و عمر دیگر برنمی‌گردد. امیدمان به اهل بیت(ع) است که برای نجات دستمان را بگیرند و عاقب به خیر شویم.

انتهای پیام
captcha