تشریح تغییر ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در ماه رمضان
کد خبر: 4204920
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

تشریح تغییر ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در ماه رمضان

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی گفت: ساعت کار ادارات استان به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت‌رسان، آموزشی و بهداشتی و ... از روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند تا پایان ماه رمضان با یک ساعت تاخیر در شروع و پایان تعیین شد.

تغییر ساعت کار ادارات استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، سیدمجتبی آل‌یاسین، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی گفت: ساعت کار ادارات استان به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت‌رسان، آموزشی و بهداشتی و ... از روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند تا پایان ماه رمضان با یک ساعت تاخیر در شروع و پایان تعیین شد.

آل‌یاسین در این باره اظهار کرد: طی بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی استان، تغییرات ساعت کاری را به شرح زیر ابلاغ شده است:

کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان مجاز هستند با هماهنگی مدیریت دستگاه ذی‌ربط و با استفاده از ظرفیت بخشنامه شماره ۴۴۷۲۶/۷۶۴۸۱ مورخ هفت تیر ۱۳۸۹، یک ساعت پایانی را به صورت دورکاری انجام وظیفه کنند.

شروع به کار مدارس با یک ساعت تاخیر خواهد بود و شروع به کار روزهای بعد از شب‌های قدر نیز ساعت ۹ صبح است. ساعات شروع و اتمام کار بانک‌ها و بیمه‌ها با نظر شورای هماهنگی آن‌ها تعیین خواهد شد.

انتهای پیام
captcha