قدردانی آیت‌الله مبلغی از مشارکت مردم لرستان در انتخابات
کد خبر: 4203840
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

قدردانی آیت‌الله مبلغی از مشارکت مردم لرستان در انتخابات

آیت‌الله احمد مبلغی منتخب ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان در پیامی از حضور پرشور مردم لرستان در انتخابات قدردانی کرد.

آیت‌الله احمد مبلغیبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله احمد مبلغی، منتخب ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان در پیامی از حضور پرشور مردم لرستان در انتخابات قدردانی کرد. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری باشکوه انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در استان لرستان حاصل تلاشی جمعی بوده و در پی همکاری مسئولان ستادی، اجرایی، و همدلی همه مردم تحقق یافت. بدین وسیله برخود لازم می‌دانم از تک تک مردم لرستان به‌ویژه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار محترم و سایر ائمه محترم جمعه و جماعات، اساتید دانشگاهی و حوزوی، مسئولان پرتلاش اجرایی انتخابات اعم از فرمانداران، بخشداران و هیئت اجرایی شهرستان‌ها و بخش‌ها و اعضای زحمتکش صندوق‌های رأی‌گیری انتخابات، اعضای محترم هیئات مرکزی نظارت استان و شهرستان‌ها، مسئولان محترم امنیتی و نیروی انتظامی و سپاه و بسیج، مدیریت زحمتکش صدا‌وسیمای استان و همچنین مسئولان و اعضای محترم و خستگی‌ناپذیر ستاد‌های انتخاباتی اینجانب در اقصی نقاط استان لرستان، مراتب سپاسگزاری خود را تقدیم نمایم.

بابت افتخاری که نصیب حقیر شده است و مورد انتخاب مردم شریف لرستان به‌عنوان نماینده ایشان در مجلس خبرگان رهبری قرار گرفتم، خداوند را شاکرم و در پیشگاه کبریایی آن حضرت همه مساعی خویش را مصروف ارتقای کرامت و منزلت انسانی و پیشرفت استان لرستان خواهم نمود و به وظیفه پراهمیتی که از ناحیه مردم به سمت اینجانب متوجه است، در مسیر همبستگی مردم و مسئولان به‌سوی پیشرفت استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

در پایان به دیگر نماینده منتخب مجلس خبرگان رهبری جناب آیت‌الله نیازی و همچنین عزیزانی که در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مجلس راه یافتند صمیمانه تبریک می‌گویم.

با تشکر و احترام

احمد مبلغی

منتخب ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان»

انتهای پیام
captcha