مردم با حضور پرشور در انتخابات طراحی دشمنان را خنثی کردند
کد خبر: 4203554
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
آیت‌الله جنتی:

مردم با حضور پرشور در انتخابات طراحی دشمنان را خنثی کردند

رئیس مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی افتتاحیه آخرین اجلاسیه دوره پنجم این مجلس با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز یازدهم اسفند، گفت: مردم فهیم ایران بار دیگر با تکیه بر بصیرت دینی خود طراحی دشمنان ایران اسلامی را خنثی کردند و نشان دادند درک درستی از منافع ملی دارند.

افتتاحیه اجلاس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار ایکنا، سیزدهمین و آخرین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، صبح امروز، سه شنبه ۱۵ اسفند، با قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط مهدی عادلی، قاری بین المللی کشورمان، در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

در ادامه آیت‌الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری، در سخنانی با درود به روح پاک شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: در روزهای پایانی ماه مبارک شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و امیدواریم که ثواب این ماه هم نصیب همه مؤمنان شود. 
 
وی با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز یازدهم اسفند، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پشت سر گذاشتیم و مردم فهیم ایران بار دیگر با تکیه بر بصیرت دینی خود طراحی دشمنان ایران اسلامی را خنثی کردند و نشان دادند درک درستی از منافع ملی دارند و نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمت حضور مردم بی‌نصیب نخواهد ماند. 
 
رئیس مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: قوای سه‌گانه باید با خدمتگزاری صادقانه قدردان حضور مردم باشند و این خدمت صادقانه را تداوم ببخشند.
 
آیت‌الله جنتی گفت: دشمن تلاش بسیاری کرد که مردم حضور کم‌شور در انتخابات داشته باشد ولی این تلاش دشمن به سرانجام نرسید.
 
این اجلاس دو روزه فردا، چهارشنبه، 16 اسفند با برگزاری جلسه اختتامیه پایان می‌یابد.

 

انتهای پیام
captcha