استاندار لرستان رأی خود را به صندوق انداخت
کد خبر: 4202807
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

استاندار لرستان رأی خود را به صندوق انداخت

استاندار لرستان گفت: انتخابات یکی از تجلیات اراده ملی است و مردم به این شکل ثابت می‌کنند نسبت به میراثی که گذشتگان به جای گذاشتند و نسبت به آینده خود نقش ایفا می‌کنند.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان صبح امروز، ۱۱ اسفندماه همزمان با آغاز رأی‌گیری در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور در شعبه ۱۶۰ اخذ رای در دبیرستان شکوه خرم‌آباد، رأی خود را به صندوق انداخت.

استاندار لرستان پس از به صندوق انداختن رأی خود با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم در همه صحنه‌ها نقش دارند بر حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای تأکید کرد و گفت: امیدوارم مردم با حضور پرشور خود در انتخابات برگ زرینی دیگری به افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنند.

زیویار از ۳۰ هزار نفر عامل اجرایی، بازرسی و نظارت تشکر می‌کنم که چندین ماه است در تدارک این رویداد بزرگ ملی هستند که نتیجه آن را بعد از پایان وقت رأی‌گیری می‌بینیم، تقدیر کرد.

وی افزود: انتخابات یکی از تجلیات اراده ملی است و مردم به این شکل ثابت می‌کنند نسبت به میراثی که گذشتگان به جای گذاشتند و نسبت به آینده خود نقش ایفا می‌کنند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه انتخابات کاشت، داشت و برداشت است، تصریح کرد: کاشت یعنی برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم، داشت یعنی صیانت از آنچه داریم و برداشت یعنی حضور پیدا می‌کنیم و نشان می‌دهیم ثمره کاری که قبلاً انجام دادند باعث اقتدار و عزت ملی خواهد شد.

وی افزود: از شب گذشته تا کنون مشغول انجام دادن امورات و مباحث مربوط به انتخابات بودیم تا همه شعب استان راه‌اندازی شوند. شرایط خوبی است و هوا نیز مناسب است و شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی هستیم.

وی بیان کرد: انتخابات یک موضوع اساسی برای عزتمندی و استقلال کشور بوده و برای رشد کشور لازم است و ما با حضور در سر صندوق‌های رأی هم برای آینده و سرنوشت کشور در انتخاب نمایندگان مورد نظر خودمان نقش ایفا می‌کنیم و هم نسبت به کاری که گذشتگان برای ما انجام دادند که راه‌اندازی نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است که مردم در همه صحنه‌ها نقش دارند و یکی از صحنه‌های اساسی آن انتخابات است، یعنی نسبت به کاری که نسل‌های قبل انجام دادند صیانت و حفاظت کرده و برای آینده خودمان و کشورمان برنامه‌ریزی می‌کنیم.

زیویار افزود: کشورهای غربی ادعا دارند که دموکراسی خاص آنها است اما قابل مقایسه با نظام جمهوری اسلامی نیست و ما در رقابت‌ها از آن‌ها بالاتر هستیم حتی از نظر آمار از کشورهای اروپایی مانند فرانسه که خود را مهد دموکراسی می‌دانند بهتر خواهیم بود.

گفتنی است، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده و مردم از نخستین ساعات پای صندوق‌های اخذ رأی حضور پیدا کردند.

انتهای پیام
captcha