شرکت در انتخابات امنیت را تضمین می‌کند
کد خبر: 4202548
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

شرکت در انتخابات امنیت را تضمین می‌کند

حجت‌الاسلام حامد زکی گفت: یکی از مولفه‌های امنیت سرزمینی قدرت و توان آن کشور است و هرچه قدرت بیشتر باشد بازدارندگی افزایش می‌یابد و زمانیکه بازدارندگی زیاد باشد امنیت به ارمغان می‌آورد.

همایش بصیرتی خانواده‌های کارکنان انتظامی کشوربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حامد زکی، رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ۹ اسفندماه در همایش سراسری بصیرتی خانواده‌های کارکنان وظیفه نیروی  انتظامی کشور، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه یک رویداد بزرگ و مهم ملی، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم، براساس ابلاغیه فرمانده انتظامی کشور مبنی بر تکریم سربازان شاغل در انتظامی، این همایش به صورت وبینار و آنلاین در سطح کشور برگزار شد.

وی افزود: در این همایش سربازان وظیفه کل کشور به همراه والدین خود حضور یافتند و همراه با خانواده شهدای سرباز در این ایام مبارک مورد تکریم قرار گرفتند و در این برنامه اشتیاق برای مشارکت در انتخابات به چشم می‌خورد.

حجت‌الاسلام زکی بیان کرد: با توجه به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت در برنامه‌های دهه فجر امسال علی‌رغم تبلیغات و تشویق دشمن و رسانه‌های معاند برای عدم حضور مردم، پیش‌بینی می‌کنیم مشارکت در انتخابات نیز قابل توجه بوده و دشمن را مایوس کند.

وی ادامه داد: دشمنان به حمایت و حضور مردم‌ بی‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعتراف کردند‌ که یک پیروزی ملی شکل گرفت و برگ زرینی دیگر در دفتر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت و شکست عظیمی نیز برای دشمن صورت گرفت.

رئیس عقیدتی و سیاسی انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در استان شهیدپرور و ولایی آذربایجان‌غربی نیز اجتماع مردم از سال‌های گذشته بسیار عالی‌تر بوده و طبق فرموده مقام معظم رهبری دل‌ها دست خدا است و وقتی دل‌ها دست خدا باشد، حق تعالی راهنمایی و هدایت کننده است.

وی گفت: این تبلیغاتی دشمن که علیه کشور ما انجام می‌دهند به نفع خود ما است و جوانان ما فهیم، آگاه و بصیر هستند و مانند حماسه ۲۲ بهمن، انتخابات این دوره نیز دشمن‌شکن خواهد بود.

حجت‌الاسلام زکی عنوان کرد: یکی از مولفه‌های امنیت سرزمینی قدرت و توان آن کشور است و هرچه قدرت بیشتر باشد بازدارندگی افزایش می‌یابد و زمانی که بازدارندگی زیاد باشد امنیت به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: یکی از مولفه‌های قدرت حضور گسترده مردم در برنامه‌های ملی مانند راهپیمایی، انتخابات و … است که امنیت را تضمین می‌کند و‌ این حضور گسترده به تعبیر مقام معظم رهبری قدرت می‌آورد و قدرت نیز با ایجاد بازدارندگی باعث به وجود آمدن امنیت پایدار برای کشور می‌شود.

رئیس عقیدتی و سیاسی انتظامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: دشمنانی که با تبلیغات خود سعی در کاهش حضور مردم در انتخابات دارند برای مردم و سرزمین ما دلسوزی نمی‌کنند بلکه درصدد ایجاد ناامنی برای دست‌یابی به اهداف شومشان هستند.

وی ادامه داد: طبق منویات مقام معظم رهبری: «اگر کسی برای نظام اسلامی پای صندوق رای نمی‌آید، برای امنیت کشور و خودشان در انتخابات مشارکت داشته باشند».

انتهای پیام
captcha