جشن‌های نیمه شعبان باعث افزایش نشاط در جامعه می‌شود
کد خبر: 4201469
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
استاندار لرستان:

جشن‌های نیمه شعبان باعث افزایش نشاط در جامعه می‌شود

فرهاد زیویار برگزاری باشکوه جشن‌های شعبانیه را باعث افزایش نشاط در جامعه دانست و گفت: دستگاه‌های اداری، گروه‌های غیردولتی و فرهنگی تلاش کنند که جشن‌های نیمه شعبان به بهترین نحو جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه برگزار شود.

شورای اطلاع رسانی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، چهارم، اسفندماه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار کرد: در آستانه تولد حضرت امام مهدی(عج) و اعیاد شعبانیه دستگاه‌های اداری، گروه‌های غیردولتی و فرهنگی تلاش کنند که این اعیاد به بهترین نحو جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه با توجه به ایام انتخابات برگزار شود.

وی ادامه داد: بررسی حداقلی نشان می‌دهد در ۴۵ سال گذشته لرستان همیشه جزو هفت استان برتر کشور برای حضور حداکثری و پرشور در انتخابات در سطح کشور بوده و حتی رکورددار حضور مردم و مشارکت در انتخابات بوده است.

استاندار لرستان اضافه کرد: تلاش برای برگزاری پرشور انتخابات سبب می‌شود که خصلت مهم لرها و لرتباران یعنی پایبندی به نظام و اهداف نظام جمهوری اسلامی، علی‌رغم مشکلاتی که دارند، همچون همیشه پرشور و گرم باشد زیرا این مردم هیچ‌وقت از ابراز وفاداری به اسلام و میهن اسلامی فروگذار نکرده‌اند.

زیویار اظهار کرد: لرها همیشه با حضور حداکثری خود، پشتیبان محصول اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی که همان انقلاب و نظام اسلامی است، بوده‌اند و از آن دفاع کرده‌اند.

 در این جلسه برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات تصمیماتی به صورت مصوبات جلسه اتخاذ شد.

انتهای پیام
captcha