یادواره شهدای دانشجوی لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4200914
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
خرداد سال آینده

یادواره شهدای دانشجوی لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: برگزاری یادواره شهدای دانشجوی استان در خردادماه سال آینده، یک اقدام و فعالیت بزرگ و ارزشمند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در نشست برنامه‌ریزی برای برگزاری یادواره شهدا دانشجوی لرستان که امروز، یکم اسفندماه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: این یادواره خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ایام خردادماه که سالگرد عملیات حاج عمران است تعداد 300 رزمنده لُر در یک روز شهید شدند، بنابراین ایام خردادماه یک ایام خاص است که باید برجسته شود، افزود: درخواست دارم کمیته‌های گوناگون برای برگزاری هرچه بهتر و کیفی‌تر یادواره شهدای دانشجوی استان لرستان تشکیل شود.

در ادامه نیز علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا باید به نظام مسائل ایشان توجه کرد و تلاش کرد نظام مسائل آن‌ها رفع شود.

وی با اشاره به اینکه باید جنبش نامگذاری بوستان‌های دانشگاه لرستان به اسم شهدا ایجاد شود، گفت: از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان می‌خواهیم تابلوهای مزین به اسم شهدا در دانشکده‌ها و کلاس‌های درس دانشگاه لرستان افزایش یابد. همچنین یک رسانه مشترک بین دانشگاه لرستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تشکیل شود و فعالیت این رسانه مختص موضوعات و خبرهای مربوط به موضوع شهدا و ایثارگران باشد.

رئیس دانشگاه لرستان از مدیریت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان خواست فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده این مدیریت را در قالب یک دفترچه گزارش عملکرد، تهیه و منتشر کند و گفت: یادواره شهدای دانشجوی استان لرستان براساس خلاقیت و نوآوری به‌طور متفاوت برگزار شود و به‌صورت کلیشه‌ای نباشد.

یادآور می‌شود، در این نشست محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، میثاق حیدری، رئیس روابط عمومی دانشگاه لرستان، محمدی ضرون، مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه لرستان و برخی اعضای ستاد شاهد و ایثارگران (بخش دانشگاهیان استان) حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha