ضرورت تشخیص نماینده تراز با استفاده از بیانات امامین انقلاب
کد خبر: 4200366
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان بیان کرد:

ضرورت تشخیص نماینده تراز با استفاده از بیانات امامین انقلاب

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان اعلام کرد: امامین انقلاب شاخصه‌های یک نماینده تراز جمهوری اسلامی را در بیانات خود مشخص کردند و مسیر همه ما باید در همین راستا باشد.

راضیه سلطان عباسی ندوشن

به گزارش ایکنا از هرمزگان، راضیه سلطان عباسی ندوشن، مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان، امروز شنبه ۲۸ بهمن‌ماه در نشست خبری «انتخابات و حضور حداکثری» اظهار کرد: رسانه‌ها با تزریق آگاهی‌بخشی مفید به جامعه در راستای بیان حقایق و کسب معرفت نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

وی افزود: مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان در سراسر استان با ارائه برنامه‌های آموزشی، تربیتی و معرفتی، تلاش دارد انسان‌های کمال‌گرا در جامعه تربیت کند تا به سمت تمدن‌سازی پیش‌رود.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با بیان اینکه در بخش زن و جامعه باید به سمت ایجاد خانواده نسل مهدوی و فاطمی پیش برویم، ادامه داد: این رویکرد باید منتج به پرورش انسان‌هایی در جامعه شود که در پرتو دموکراسی، اندیشه‌های اسلامی را به جامعه تزریق کند.

عباسی با اشاره به پیشینه انتخابات در ایران، افزود: این رویداد در ایران از عصر مشروطه با محوریت علما آغاز شد و در دوران پهلوی اول و دوم فقط نقش فرمایش داشت اما با پیروزی انقلاب چهار دهه است که انتخابات به صورت فراگیر و با نقش مردمی در پای صندوق‌های رأی انجام می‌گیرد.

وی گفت: در آستانه انتخابات پیش‌ روی، انتخاب اصلح یکی از وظایف است و در همین راستا مردم ولایت‌مدار و دغدغه‌مند هرمزگان نقش خود را در این رفراندوم پیشرفت بازی می‌کنند و به فضل الهی رو سفید خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران ادامه داد: انتخابات آزمون رشد و کامل انسان برای ورود به تمدن اسلامی و تصمیم‌گیری برای یک کشور، استان، شهر و منطقه است که مردم در انتخابات، اصلح را امین و امانت‌دار خود می‌دانند.

عباسی با بیان اینکه شناخت اولین مرحله در انتخاب است، اضافه کرد: شایسته‌سالاری، اصول اخلاقی، دین محوری، ارزش‌گرایی دینی، همراهی با اصول نظام و امامین انقلاب از نشانه‌های اصلح است.

وی افزود: حضور مفید و گسترده و حداکثری بانوان در انتخابات و تشویق مردم به آمدن پای صندوق رأی یک تکلیف و واجب عبادی و سیاسی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان دشمنان با القای ناامیدی در بین مردم به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم هستند اما مردم و به ویژه جوانان ما نشان دادن که پای انقلاب و نظام استوار ایستاده‌اند.

عباسی اعلام کرد: حوزه علمیه خواهران هرمزگان آمادگی دارد مردم را برای شناخت درست و دقیق اصلح کمک کند و در همین راستا برنامه‌های دقیق و کاملی را آغاز کرده است.

وی گفت: امامین انقلاب شاخصه‌های یک نماینده تراز جمهوری اسلامی را در بیانات خود مشخص کردند و مسیر همه ما باید در همین راستا باشد و با استفاده از شاخصه‌هایی نظیر دینداری، شجاعت، قدرت دفاع و مطالبه‌گر بودن، ساده‌زیستی، اخلاق‌مداری، خستگی‌ناپذیری، همت بلند و کار شبانه‌روزی برای مردم بصیر و هوشمند برای پیشرفت ایران قوی گام بردارد.

انتهای پیام
captcha