تعیین سرنوشت کشور عصاره اصلی انتخابات است
کد خبر: 4200029
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
استاندار لرستان:

تعیین سرنوشت کشور عصاره اصلی انتخابات است

استاندار لرستان با بیان اینکه تعیین سرنوشت کشور به دست خود مردم بحث اصلی انتخابات است، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی از امکانات خود برای افزایش مشارکت مردمی در مدت زمان باقی‌مانده تا انتخابات استفاده کنند.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، ۲۶ بهمن‌ماه، در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان با اشاره به اینکه انقلاب عالی‌ترین وجه از مشارکت، حضور و مردم‌سالاری است، افزود: انقلاب اسلامی از بطن و متن تاریخ تحولات کشور شکل گرفت. 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران نه‌تنها در ابعاد سیاسی منشأ دگرگونی‌هایی در ایران شد، بلکه در دیگر حوزه‌های زیرساختی، فرهنگی و اجتماعی نیز دگرگونی‌های عمیقی ایجاد کرد.

استاندار لرستان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات اظهار کرد: تعیین سرنوشت نظام و کشور به دست خود مردم عصاره و بحث اصلی انتخابات است.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت و امکانات خود برای افزایش مشارکت مردمی در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات استفاده کنند. 

استاندار لرستان افزود: وظیفه ما این است که همه ظرفیت‌های خود برای برگزاری انتخابات سالم شفاف و رقابتی را به‌کار گیریم تا انتخاب صحیحی برای انتخاب اصلح شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه دولت، هیچ نامزدی در هیچ حوزه انتخاباتی در استان ندارد افزود: ما تنها زمینه را برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha