جامعه دانشگاهی برای تهدیدهای بیوتروریسمی راهکار داشته باشد
کد خبر: 4199945
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۶

جامعه دانشگاهی برای تهدیدهای بیوتروریسمی راهکار داشته باشد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: جامعه دانشگاهی راهکاری برای همه دستگاه‌ها درخصوص تهدیدهای بیوتروریسمی داشته باشد.

حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، ۲۵ بهمن ماه، در اولین کنفرانس ملی دفاع زیستی و مقابله با تهدیدات بیوتروریسم که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: اولین کنفرانس ملی دفاع زیستی در برابر تهدیدهای بیوتروریسم در دانشگاه لرستان با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، مردم و اساتید برگزار شد.

وی تصریح کرد: مخاطرات بیوتروریسم و عواقب وخیم ناشی از آن در جوامع، به یکی از مفاهیم جدید و مهم تبدیل شده است.

هاشمی ادامه داد: به دلیل پیچیدگی روش‌های مقابله با آن، اندیشمندان بسیاری از مراکز علمی و تحقیقاتی، نظامی و امنیتی را به خود مشغول ساخته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: این کنفرانس به عنوان یک شروع، میدان جدید و هماورد در برابر همه تهدیدات زیستی و بیوتروریسمی است.

وی اضافه کرد: دشمن با تمام تجهیزات و امکانات در جنگ شناختی علیه کشور اقدامات خود را انجام می‌دهد.

هاشمی اضافه کرد: باید با برگزاری همایش‌های علمی و بهره‌وری از مقالات نخبگان با آن مقابله کرد و هرگز دشمن موفق نخواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: امید می‌رود جامعه دانشگاهی راهکاری برای همه دستگاه‌ها در خصوص تهدیدهای بیوتروریسمی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha