ترویج فرهنگ شهدا تنها راه مقابله با توطئه دشمنان است
کد خبر: 4199822
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
رئیس بسیج کارگری و کارخانه‌های البرز:

ترویج فرهنگ شهدا تنها راه مقابله با توطئه دشمنان است

مهران طیران گفت: امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، چراکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جنگ تلفیقی دشمنان، تنها عامل پیروزی و خنثی شدن توطئه‌هاست.

مهران طیران، رئیس بسیج کارگری و کارخانه‌های استان البرز

به گزارش ایکنا از البرز، یادواره ۴۴۲ شهید کارگری استان البرز با حضور جامعه کار و تولید روز چهارشنبه، 25 بهمن با مشارکت بسیج کارگران و کارخانه‌های این استان در شهرک صنعتی بهارستان کرج برگزار شد.

مهران طیران، رئیس بسیج کارگری و کارخانه‌های استان البرز در این مراسم اظهار کرد: امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، چراکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جنگ تلفیقی دشمنان، تنها عامل پیروزی و خنثی شدن توطئه‌هاست.

وی افزود: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و خانواده معظم آنان است که در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند تا دشمنان بر ایران اسلامی فائق شوند.

این مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگری استان البرز اظهار کرد: کارگران در طول دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با سعی و تلاش در جبهه تولید و اقتصاد، اجازه ندادند که توطئه‌های شوم دشمنان و تحریم‌های استکبار جهانی به ایران اسلامی لطمه وارد کند.

وی تصریح کرد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس نیز کارگران ایران اسلامی با پیوند دادن جبهه اقتصادی و تولید به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل جان خود را تقدیم کردند تا عزت و اقتدار ایران اسلامی در سایه برکت خون پاکشان حفظ شده و افزایش یابد.

انتقال پیام شهدا به جوانان و جامعه کار و تولید و استمرار راه آنان، تبیین مکتب حاج قاسم، تحولات محور مقاومت و عملیات طوفان الاقصی و لزوم حضور حداکثری در انتخابات از محورهای اصلی این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha