پیام تبریک استاندار و فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت اعیاد شعبانیه
کد خبر: 4199541
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

پیام تبریک استاندار و فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت اعیاد شعبانیه

استاندار و فرمانده انتظامی استان لرستان در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و امام سجاد(ع) را تبریک گفتند.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پاسدار به‌ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز و پنجم شعبان ولادت حضرت امام سجاد(ع) را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

در تاریخ اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین به طلوع انوار تابناکی از آسمان امامت و ولایت است که با طلوع نورانی خود، روشنی‌بخش دل‌ها و دیدگان مؤمنان خداجویند.

سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین(ع)، یادآور رشادت‌های آن حضرت در دشت کربلا و روز عاشوراست، حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ای معنوی و حماسی، باعث شد تا اسلام و شیعه در عصر حاضر در عرصه جهانی متعالی بماند.

بی‌شک امروز آزادگی و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مکتبی و مؤمن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با سرمشق‌گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون سال‌های مقدس جنگ تحمیلی هموار کردند.

امروز «سپاه» و «پاسداران» تربیت یافته در مکتب اسلام ناب و فرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) با برافراشتن پرچم عاشورای حسینی، آینه‌ تمام‌نمای ظرفیت‌ها و توانایی‌های شگرف و پایان‌ناپذیر ملت ایران هستند.‌

بی‌تردید فداکاری و ایثار پاسداران و جانبازان این مرز و بوم بوده است که سربلندی و استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان را تضمین کرده و جوانمردی و از جان گذشتگی این بزرگمردان تا ابد در تاریخ ایران زمین جاودانه خواهد ماند.

این‌‌جانب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پاسدار به‌ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روز پاسدار و جانباز را به مردم شریف استان لرستان، به‌ویژه مجموعه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به فرماندهی سردار نعمت‌اله باقری و جانبازان عالی‌قدر و خانواده‌های معظم ایشان، تبریک و تهنیت گفته و سربلندی همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

پیام تبريک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت اعیاد شعبانیه

همچنین در متن پيام تبریک يحيی الهی، فرمانده انتظامی استان لرستان به مناسبت اعیاد شعبانیه آمده است:

«شعبان ماه جاری شدن رحمت و غفران الهی است ماهی که می‎‌توان بندگی کرد و بنده شد، ماهی که بايد بخشندگی را با دست‌هايمان به صحنه آوريم و چشم‌ها را در تمنای بخشش خيس کنيم، آری اين ماه بشارت می‎‌دهد نزديک شدن ماهی را که آغازش بندگی است و پايانش آمرزش، آری شعبان شميمی از عطر رمضان را در فضا می‎‌پراکند تا دل‌های مشتاق را تحفه‌ای بخشد و آنها را برای تسخير لطف لايزال الهی بی‎‌تاب کند.

بدون شک قيام جاويد عاشورا؛ فداکاری امام حسين(ع) و يارانش در راستای صيانت و پاسداری از ارزش‌ها و مقدسات دينی بود و همين انگيزه در لحظه لحظه نبرد کربلا متبلور شد و اگر فداکاری و پاسداریي سالار شهيدان و اصحابش نبود، نامی از اسلام و مکتب اسلام برجای نمی‎‌ماند.

در تاريخ پرافتخار انقلاب اسلامی، پاسداران با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا توانستند ادامه دهنده مسير حماسه حسينی در فتح قله‌های کربلايی باشند و به حق سالروز ميلاد امام حسين(ع) روز «پاسدار» نام گرفته است.

جانبازان عزيز ميهن اسلامی‌مان نيز با شجاعت و ايثار خود در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن همچون نگينی درخشان بر پهنه آسمان اين سرزمين می‎‌درخشند و با تأسی از جانباز دشت کربلا، حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) نزد ملت سربلند ايران اسلامی به الگوی ماندگار صبر و ايثار تبديل شده‌اند.

اين‌جانب سالروز ولادت با سعادت حضرت ابا‌عبدالله‌الحسين(ع)، روز پاسدار و ميلاد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)، روز جانباز و ميلاد امام زين‌العابدين(ع) را به مردم ولايتمدار لرستان همکاران خدوم و خانواده‌های محترم آنان و به‌‌ويژه پاسداران، بسيجيان همچنين پيشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که ذخيره‌های الهی نظام هستند تبريک و تهنيت عرض می‎نمايم.

اميد است با هوشياری و بصيرت در رويارويی با تهديدات با پشتوانه مردمی، روحيه جهادی، انقلابی و با تبعيت محض از منويات ولی امر مسلمين و فرماندهی معظم کل قوا شاهد موفقيت‌های روزافزون کشور عزيزمان باشيم.»

انتهای پیام
captcha