دعوت از مردم خراسان جنوبی برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 4199133
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

دعوت از مردم خراسان جنوبی برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی، مسئولان و نهادهای مختلف در پیام‌های جداگانه‌ای با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آحاد مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی،به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه، در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی آمده است: فرخنده باد تقارن عید مبعث پیامبر مهر و رحمت و طلوع چهل و پنجمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی بر مردم بزرگ و فجرآفرین خراسان جنوبی.

وی ادامه داد: در آستانه انتخابات سرنوشت ساز یازدهم اسفندماه و حماسه سازی مردم صبور و پیروزمند غزه در تقابل جبهه حق و باطل، بار دیگر جوانان هوشمند و مردم همیشه در صحنه استان با حضور پرشور خود در راهپیمایی و جشن ملی ۲۲ بهمن ماه صحنه هایی از شکوه، همبستگی و امید را در مقابل چشم جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

استاندار خراسان جنوبی هم با صدور پیامی به این کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد که "۲۲ بهمن هر سال، روز موعود عزت طلبان و مجاهدان برای عقد پیمانی دوباره بر ایستادگی بر سر اهداف والای انقلاب اسلامی است".

وی افزود: یوم الله ۲۲ بهمن، روز تجلی اتحاد ملتی است که در سایه لطف حضرت احدیت، دل به رهنمودهای پیر فرزانه ای دادند که بیرق آزادی را بر بلندای این سرزمین عَلَم کرد تا رهایی از چنگال بدعهدان را برای مردمان ام القرای جهان اسلامی به ارمغان آوَرده و ندای حُریت را در گوش همه جهانیان زمزمه کند.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، زخم خورده از یکپارچگی آزادی‌خواهان دنیا، همواره تلاش کردند تا این بالنده ترین انقلاب مردمی و معنوی قرن بیستم که طی چهل و پنج سال گذشته، به هر سو ریشه دوانده را از حرکت ساقط کنند اما نه تنها از تحقق این هدف شوم، عاجز مانده‌اند بلکه همبستگی ملت ستمدیده دنیا، روز به روز هیمنه و شکوه آنان را متزلزل تر از قبل کرده و اعتبارشان را زیر سؤال برده است.

وی افزود: اینک در بهمن ماه ۱۴۰۲ در حالی چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می گذاریم که ملت شریف ایران، روزهای پر تلاطم جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه، تهدیدهای ناجوانمردانه و فشارهای اقتصادی بیشماری را به جان خریده اند اما لحظه ای از آرمان های انقلابی خود، دست نکشیده و با خودباوری، نقش ایران را در تمامی معادلات منطقه غیر قابل انکار و بی بدیل ساخته‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عزیز و تبریک این روزهای میمون و خجسته، از همه مردم شریف و همیشه در صحنه استان خراسان جنوبی دعوت می‌کنم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با آرمان های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و بهره گیری از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (حفظه الله)، در راه پیشرفت و تعالی ایران اسلامی عهدی دوباره ببندیم و با خلق حماسه ای دیگر تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی نموده، بدخواهان این نظام را همچون همیشه، از رسیدن به اهداف‌شان، ناامید و ناکام نماییم.

امید که همواره در سایه الطاف الهی و ذیل ولایت حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ادامه دهنده راه امام (قدس الله نفسه الزکیه) و شهدای انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام
captcha