نقش تأثیرگذار تبلیغات صدا‌وسیما در افزایش مشارکت انتخاباتی
کد خبر: 4198484
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

نقش تأثیرگذار تبلیغات صدا‌وسیما در افزایش مشارکت انتخاباتی

استاندار لرستان گفت: استفاده از ظرفیت‌های صدا‌وسیما برای تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی می‌تواند به افزایش مشارکت در انتخابات کمک کند.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، 17 بهمن‌ماه در جلسه هیئت استانی تبلیغات انتخابات لرستان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و اشاره به اینکه قانون انتخابات در سال جاری تغییرات اساسی داشته است، گفت: یکی از مواردی که جزو ابتکارات این دوره است بخشی از ماده ۸۱ است که به‌منظور برقراری عدالت در تبلیغات از ظرفیت صدا‌وسیمای جمهوری اسلامی استفاده شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی هفت کانال محلی برای پوشش تبلیغات کاندیداهای استان در رقابت انتخابات افزود: در این کانال‌ها نامزدها علاوه بر فرصت 20 دقیقه‌ای برای ارائه برنامه‌هایشان می‌توانند در صورت تمایل در مناظرات انتخاباتی نیز شرکت کنند.

زیویار استفاده از ظرفیت صداوسیمای استان را فرصتی مناسب برای شناخت بیشتر نامزدهای انتخابات دانست و گفت: برنامه‌های ضبط شده در ایام قانونی تبلیغات پخش خواهند شد. 

براساس این گزارش در طراحی صورت گرفته برای مناظرات انتخاباتی کاندیداهای لرستانی هر کاندیدا ۱۵ دقیقه فرصت خواهد داشت که در پنج دقیقه اول به بیان دیدگاه‌های خود در موضوع مناظره می‌پردازد، پنج دقیقه دوم می‌تواند یکی از دیدگاه‌های افراد حاضر در جلسه را نقد و مواضع خود را اعلام کنند و پنج دقیقه پایانی نیز به جمع‌بندی مطالب بپردازد.

انتهای پیام
captcha