مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد اعلام شد
کد خبر: 4198237
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۸

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اعلام اینکه راهپیمایی امسال با عنوان «راهپیمایی خانوادگی ۲۲ بهمن» از ساعت ۱۰ آغاز می‌شود، گفت: مسیر راهپیمایی این روز در مرکز استان تغییر یافته و مسیر جدید از میدان بسیج به سمت خیابان شریعتی، چهارراه اداره برق تا مصلی امام خمینی(ره) تعیین شده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، موسی انصاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان شامگاه گذشته، ۱۶ بهمن‌ماه در نشست هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان و شهرستان‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و با تبریک عید بزرگ مبعث و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب و نظام اسلامی در دنیایی که در اوج لیبرالیسم و مادی‌گرایی قرار داشت، بزرگ‌ترین اتفاق قرن و افتخار ملت ایران بود که فرهنگ و منش انسانی برخاسته از فقه تشیع، حاکمیت اسلامی را برپا کرد.

وی با ذکر اینکه ما به عنوان سربازان حاکمیت اسلامی رسالت سنگینی در این عصر بر دوش داریم، ادامه داد: باید برای پیشبرد اهداف عالی این انقلاب و حاکمیت تلاش کنیم تا آرمان‌های متعالی محقق شوند.

انصاری به جزئیات برنامه‌های بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: در روز ۲۲ بهمن در شهرکرد برای ۲ برنامه یعنی هم راهپیمایی خیابانی و هم همایش مردم و راهپیمایان در مصلی امام خمینی(ره) تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه راهپیمایی امسال با عنوان «راهپیمایی خانوادگی ۲۲ بهمن» از ساعت ۱۰ آغاز می‌شود، تصریح کرد: امسال برای افزایش بُرد رسانه‌ای، مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان تغییر یافته و مسیر جدید از میدان بسیج به سمت خیابان شریعتی، چهارراه اداره برق تا مصلی امام خمینی(ره) تعیین شده است.

انصاری با اعلام اینکه ایستگاه‌های فرهنگی و غرفه‌های متنوع در طول مسیر راهپیمایی پیش‌بینی شده است، افزود: تمامی کمیته‌های ۲۸گانه ستاد دهه فجر استان موظف شده‌اند غرفه‌های تبیین دستاوردها، برنامه‌های فرهنگی و پذیرایی را از ساعت ۸ صبح تا در مکان‌های مشخص شده تعبیه کنند و پذیرای مردم باشند تا با توجه به قرار داشتن در اعیاد مبعث و آغاز ماه شعبان المعظم یک جشن پرشور ملی را در روز ۲۲ بهمن داشته باشیم. 

وی با تأکید بر اینکه چشم جهانیان به راهپیمایی ۲۲ بهمن دوخته شده است، بیان کرد: حضور میدانی و شور و نشاط مردم در این روز اتمام حجتی برای تصمیم‌گیری‌ها هم در عرصه داخلی‌ و هم خارجی‌ خواهد بود. 

انصاری در پایان گفت: فضاسازی ویژه مسیر راهپیمایی و استقرار جایگاه‌ها برای رسانه‌ها، آماده‌سازی جایگاه در میدان بسیج برای برگزاری برنامه زنده صدا و سیما، آماده‌سازی و توزیع اقلام فرهنگی و پرچم در بین راهپیمایان، اتخاذ تدابیر امنیتی، ترافیکی، انتظامی و اورژانسی، در طول مسیر، اطلاع‌رسانی به‌موقع و گسترده مسیرهای راهپیمایی و ... مواردی هستند که از نهادهای مربوط انتظار می‌رود و به کمیته‌ها اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha