برگزاری مسابقه عکاسی «قاب انقلاب» در گچساران
کد خبر: 4197865
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

برگزاری مسابقه عکاسی «قاب انقلاب» در گچساران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از برگزاری مسابقه عکاسی «قاب انقلاب» همزمان با چهل‌ و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

مسابقه عکاسی «قاب انقلاب»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اورنگ نارکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران روز گذشته، 14 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: مسابقه عکاسی «قاب انقلاب» براساس شعار امسال دهه مبارک فجر با عنوان «جشن ملی – مشارکت پرشور – آینده روشن» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوگنبدان و با مشارکت کانون بسیج هنرمندان برگزار می‌شود.

وی افزود: این فراخوان همزمان با فجر چهل‌ و پنجم انقلاب اسلامی ایران و به‌ منظور ثبت و ضبط نگاه و روشن و صادقانه شرکت‌کنندگان نسبت به رخدادهای انقلاب اسلامی ایران و پرورش مهارت‌های خوب‌دیدن و دوباره دیدن میان آینده‌سازان ایران اسلامی منتشر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر ۵ قطعه عکس و یا مجموعه عکس‌های شامل ۵ فریم را با موضوع‌های محوری «انقلاب و نوجوانان، ایثار و شهادت و جلوه‌های حضور در برنامه‌های دهه فجر» ارائه ‌کرده و در این رقابت هنری شرکت ‌داشته‌ باشند.

نارکی تصریح کرد: براساس این فراخوان، شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر را با گوشی همراه یا دوربین عکاسی، به‌صورت رنگی و سیاه و سفید ثبت ‌کرده و با ذکر شماره عکس، بدون لوگو، برچسب و قاب، به همراه مشخصات شرکت‌کننده شامل نام و نام خانوادگی، گروه سنی، شماره تماس، نشانی دقیق و تعیین زمان و مکان ثبت عکس را برروی CD از ۱۲ تا ۲۵ بهمن‌ماه به امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر گچساران تحویل کنند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به‌منظور دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۳۲۳۳۳۱۶۸ - ۳۲۳۳۳۱۶۷ با پیش شماره ۰۷۴ تماس بگیرند؛ از ۳ اثر برتر با اهدای جایزه و لوح سپاس قدردانی‌ می‌شود.

انتهای پیام
captcha