زنگ انقلاب در مدارس لرستان نواخته شد + عکس
کد خبر: 4197082
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

زنگ انقلاب در مدارس لرستان نواخته شد + عکس

به‌مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی امروز، 11 بهمن‌ماه «زنگ انقلاب» به‌صورت همزمان در مدارس استان لرستان به صدا درآمد.

مراسم زنگ انقلاب در خرم آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی امروز، 11 بهمن‌ماه «زنگ انقلاب» به‌صورت همزمان در مدارس استان لرستان به صدا درآمد که این مراسم در خرم‎آباد به‌صورت نمادین در دبیرستان نمونه‌دولتی نواب صفوی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، رضا داوری، مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان، رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، دانش‌آموزان و معلمان حضور داشتند.

رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم طی سخنانی با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب به‌صورت همزمان در چهار هزار و 300 مدرسه این استان، گفت: با توجه بر احیای جشن‌های دهه فجر دهه 60 در مدارس، تلاش ما  بر این است که در مدارس جشن‎های انقلاب برگزار شود که در این راستا ساعت زنگ انقلاب برای مدارس در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه به پاره‌ای از موفقیت‌های دانش‌آموزان لرستانی در کنکور، المپیادهای علمی و ورزشی و... اشاره کرد و ادامه داد: ضرورت دارد دستاوردهای انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان معرفی و تبیین شود.

از دیگر برنامه‌های این مراسم می‎توان به اجرای سرود توسط گروه سرود دانش‌آموزی با عنوان «شهید»، قرائت دکلمه توسط دانش‌آموز پایه دوم ابتدایی محمدعلی عزیزی، نواخته شدن زنگ انقلاب توسط نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسئولان اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha