مهلت ثبت‌نام جشنواره تلاوت‌های تقلیدی برای دومین‌بار تمدید شد
کد خبر: 4194624
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

مهلت ثبت‌نام جشنواره تلاوت‌های تقلیدی برای دومین‌بار تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در اولین جشنواره تلاوت‌های تقلیدی به مدت یک هفته دیگر از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تمدید شد.

به گزارش ایکنا، زمان ثبت‌نام برای حضور در اولین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی برای دومین بار و این بار به مدت یک هفته تمدید شد. بر همین اساس مخاطبان این جشنواره تا هفتم بهمن‌ماه فرصت خواهند داشت تا فرایند ثبت‌نام را از طریق سامانه quraniran.ir انجام دهند. 

بر اساس اطلاعیه‌ای که مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه منتشر کرده است، این تمدید به دلیل درخواست مکرر اساتید قرآن، استقبال نوجوانان و جوانان و نیز درخواست برخی از اولیای دانش‌آموزان صورت گرفته است. 

ثبت‌نام برای حضور در این جشنواره از دهم دی‌ماه آغاز و در آن زمان اعلام شد مخاطبان تا بیستم دی‌ماه مهلت ثبت‌نام دارند. پس از پایان مهلت اولیه در اطلاعیه‌ای، مهلت ثبت‌نام به مدت 10 روز و تا پایان دی‌ماه تمدید شد. 

جشنواره تلاوت‌های تقلیدی ویژه پسران ۱۲ تا ۱۶ و ۱۷ تا ۲۲ سال برنامه‌ریزی شده است. در این جشنواره مخاطبان در مرحله اول فرازی ۹۰ ثانیه‌ای از تلاوت خود را به سبک‌ اساتید مشهور مصری همچون عبدالباسط، منشاوی، مصطفی اسماعیل، شحات انور و ... در سامانه بارگذاری می‌کنند.

بعد از بررسی فرازهای صوتی از سوی داوران برگزیده، افراد منتخب برای مرحله حضوری دعوت می‌شوند. اجراهای مرحله حضوری نیز در آستان امامزاده صالح(ع) ضبط، و طی ماه مبارک رمضان پیش رو از یکی از شبکه‌های سیما پخش می‌شود. 

در این جشنواره ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به شش نفر برتر هر رده سنی اهدا می‌شود. همچنین مبالغی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان برای تمامی راهیافتگان به مرحله حضوری در نظر گرفته خواهد شد.

سمیه عیادی

انتهای پیام
captcha