راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از اقدام سپاه‌ علیه تروریست‌ها برگزار می‌شود
کد خبر: 4194507
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از اقدام سپاه‌ علیه تروریست‌ها برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین از برگزاری راهپیمایی مردمی در حمایت از اقدام سپاه پاسداران در انتقام از گروهک‌های تروریستی در منطقه خبر داد.

راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از سپاه

به گزارش ایکنا از قزوین، غلامحسن شهسواری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین، چهارشنبه‌ ۲۷ دی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتقام سپاه از گروهک‌های تروریستی که در ماه‌های اخیر جنایت‌هایی را در کشور انجام داده بودند، گفت: سپاه پاسداران در ۲ روز اخیر نشان داد که تعدی به این آب و خاک بی‌پاسخ نمی‌ماند و سربازان این ملت به متجاوزین امنیت مردم پاسخی قاطع خواهند داد.

وی ادامه داد: در همین راستا راهپیمایی مردمی در حمایت از اقدام سپاه در انتقام از گروهک‌های تروریستی همزمان با سراسر کشور در تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه استان قزوین برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین اظهارکرد: این راهپیمایی در قزوین جمعه ۲۹ دی ماه بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه از مسجدالنبی (ص) به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.

شهسواری در پایان بیان کرد: بدون‌شک مردم در این روز نیز مانند دیگر عرصه‌هایی که در میدان دفاع از انقلاب و کشور حضور داشتند، حضوری قدرتمند و با شکوه خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha