مدیران مؤسسات قرآنی، دوره‌های توانمندسازی را مطالبه کنند
کد خبر: 4193802
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد

مدیران مؤسسات قرآنی، دوره‌های توانمندسازی را مطالبه کنند

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خوزستان با بیان اینکه مطالبه بیشتر و استقبال مؤسسات قرآنی از دوره‌های توانمندسازی، اتحادیه را در برگزاری آنها مصمم‌تر می‌کند، گفت: انتظار ما از مدیران مؤسسات این است که برای چنین دوره‌هایی اهمیت قائل شوند و در آن حضور یابند.

سیده‌مریم موسوی‌زاده، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات قرآنی خوزستانبا توجه به نیازهای مؤسسات قرآنی استان خوزستان در حوزه آموزش، اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خوزستان با همکاری دارالقرآن تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در روزهای پایانی هفته گذشته دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی را در زمینه سواد رسانه‌ای با حضور مدیران 60 مؤسسه قرآنی در دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار کرد.

سیده‌مریم موسوی‌زاده، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خوزستان درباره این دوره در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از خوزستان گفت: اولین بار بود که دوره توانمندسازی مدیران مؤسسات قرآنی در زمینه سواد رسانه‌ای برگزار می‌شد. سعی شد در این دوره از مدرسانی استفاده کنیم که در دسترس مدیران باشند و بتوانیم ادامه مباحث را در دوره‌های آتی دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها ان‌شاءالله استمرار خواهد داشت، افزود: یک دوره تکمیلی سواد رسانه‌ای به‌صورت مجازی و برای مدیران در نظر داریم و تا پیش از پایان سال، یک دوره حضوری دیگر نیز در خدمت مدیران مؤسسات قرآنی خواهیم بود.

موسوی‌زاده افزود: انتظار ما از مدیران مؤسسات این است که برای چنین دوره‌هایی اهمیت قائل شوند و در آن حضور یابند. از 200 مؤسسه قرآنی استان، 60 مؤسسه در این دوره حضور یافتند. متأسفانه برخی مدیران مؤسسات قرآنی این دوره‌ها را جدی نمی‌گیرند. بدیهی است که استقبال مدیران از چنین دوره‌هایی، ما را در استمرار آنها ترغیب می‌کند.

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خوزستان با اشاره به درصد پایین حضور مدیران مؤسسات قرآنی در دوره‌‎های توانمندسازی تصریح کرد: قطعاً مطالبه مؤسسات، انگیزه ما را در ادامه این آموزش بیشتر و ما را مصمم‌تر می‌کند. استقبال کم مؤسسات ادامه کار را برای اتحادیه سخت می‌کند.

وی با بیان اینکه قطعاً این دوره‌ها ادامه دارد، اظهار کرد: سعی کرده‌ایم این دوره برای مؤسسات متفاوت باشد و موضوعات جدیدی مطرح شود.

موسوی‌زاده در پایان ضمن تشکر از دارالقرآن تبلیغات اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: از مؤسساتی که در این دوره حضور یافتند تشکر می‌کنم و به‌طور ویژه از حجت‌الاسلام اخوان صباغ، مدیر تبلیغات اسلامی استان که با در اختیار قرار دادن فضای دارالقرآن، برگزاری این دوره را برای ما تسهیل کردند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام
captcha