ارائه مشاوره معاضدتی قضایی رایگان در فارس
کد خبر: 4191717
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) صورت گرفت؛

ارائه مشاوره معاضدتی قضایی رایگان در فارس

رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه فارس از ارائه خدمات مشاوره معاضدتی قضایی رایگان این مرکز به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س)و همچنین سالروز شهادت سردار دل‌ها در روزهای 13 و 16 دی‌ماه جاری خبر داد.

مهرداد ریاحی، رئیس مرکز کانون وکلای قوه قضائیه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مهرداد ریاحی، رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه استان فارس امروز، 13 دی‌ماه در مرکز افتتاحیه ساختمان جدید، این مرکز را یکی از بزرگترین مراکز ارائه دهنده خدمات حقوقی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه مرکز وکلا همواره در کنار دستگاه قضایی بوده است.

وی افزود: بنا به پیشنهاد رئیس کل دادگستری فارس خدمات مشاوره معاضدتی قضایی این مرکز چهارشنبه، 13 دی‌ماه و شنبه، 16 دی‌ماه به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی رایگان خواهد بود.

ریاحی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز وکلا فارس اظهار کرد: بنا به رویکرد ریاست مرکز مبنی بر استفاده همه افراد جامعه از وکیل رایگان وکلای این مرکز به صورت هفتگی با حضور در مساجد به عامه مردم مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌دهند و همچنین طی تفاهم‌نامه با بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید به افراد تحت پوشش به صورت رایگان وکیل معاضدتی اختصاص می‌دهیم.

وی به تعدا وکلای مرکز فارس اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود یک هزار و ۵۰۰ وکیل در این مرکز فعالیت می‌کنند که باید فرهنگ استفاده از وکیل در جامعه نهادینه تا مراجعه به محاکم قضایی کمتر شود.

حسن عبدلیان‌پور، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز در این مراسم با بیان اینکه مرکز وکلا بهترین خدمات حقوقی را به افراد ارائه می‌دهد، گفت: مرکز وکلا قوه قضاییه به عنوان بازوی اجرایی توانمند دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: اکنون با تلاش‌های انجام شده ملک استیجاری مرکز وکلا در کشور به حداقل رسیده است و به دنبال مالکیت در کلیه مراکز هستیم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: ریاست دادگستری فارس همواره نگاه ویژه‌ای به این مرکز داشته و تعامل مرکز فارس با دادگستری در کل کشور زبانزد و سرآمد است.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و افتتاح این مرکز در این روز فرخنده و مبارک گفت: مرکز وکلا باید از همه حیث مستقل باشد.

وی با اشاره به همکاری دادگستری با مرکز وکلا گفت: مرکز وکلا همواره در کنار دادگستری برای ارائه معاضدت‌های حقوقی در جهت کاهش پرونده‌های حقوقی بوده است.

انتهای پیام
captcha