دشمن با انتخابات کم‌جان و بی‌روح به دنبال پیشبرد پروژه ناامن‌سازی ایران است
کد خبر: 4189983
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
مهدی شریفیان:

دشمن با انتخابات کم‌جان و بی‌روح به دنبال پیشبرد پروژه ناامن‌سازی ایران است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال تحقق مشارکت حداقلی و کاهش مشارکت سیاسی مردم در انتخابات 11 اسفند است، گفت: دشمن از این مسیر پیشبرد پروژه هرج و مرج و ناامنی در کشور را دنبال می‌کند.

مهدی شریفیان نماینده تهران

مهدی شریفیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا، درباره نقش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس دوازدهم بر تأمین امنیت کشور گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات امری لازم و ضروری است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حضور مردم در انتخابات جلوی هرج و مرج و دیکتاتوری را می‌گیرد و لذا لازم است برای اینکه در کشور هرج و مرج ایجاد نشود و امنیت ایران به خطر نیفتد و دشمنان کشور تطمیع نشوند حتماً در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم.

وی افزود: از همان ابتدا دشمن درصدد این بود که انتخابات کم‌رمق، بی‌روح و با مشارکت پایین اتفاق بیفتد و این احساس را در مردم به وجود آورد که مشارکت و عدم مشارکت مردم هیچ تأثیری در نتیجه انتخابات ندارد و رأی مردم در بهبود وضعیت کشور کمترین اثرگذاری را خواهد داشت، در صورتی که چنین موضوعی اصلاً صحت ندارد. در نظام‌هایی که مبتنی بر مردم‌سالاری هستند رأی مردم اثرگذارترین اتفاق سیاسی است و در جمهوری اسلامی ایران هم این مردم هستند که سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند و رأی آنهاست که شیوه مدیریتی کشور را کارآمد و بهبود می‌بخشد.

مشارکت حداکثری؛ نمایش‌دهنده پشتوانه مردمی نظام

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است با تحقق مشارکت حداقلی و کاهش مشارکت سیاسی مردم پروژه هرج و مرج و ناامنی را در کشور پیش ببرد، گفت: مشارکت حداکثری پشتوانه مردمی و مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را به رخ دشمن می‌کشاند. این نظام با حمایت مردم سرپا مانده و امنیتی که امروز از آن بهره می‌بریم حاصل حضور و مشارکت مردم است. به عبارت بهتر امنیت امروز کشور کاملاً مردمی و درون‌زاست و مانند رژیم منحوس پهلوی متکی به مستشاران آمریکایی و دیگر کشورهای خارجی نیست، پس باید قدر این امنیت را دانست. 

شریفیان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به امن‌ترین کشور منطقه تبدیل شده و در معادلات و محاسبات منطقه‌ای اثرگذاری به شدت بالایی دارد. دشمن چشم دیدن اینها را ندارد و می‌خواهد امنیت کشورمان را به خطر بیندازد و ایران را به یک کشور وابسته و منزوی تبدیل کند و برای اینکه به خواسته شوم خود برسد درصدد ایجاد شکاف و فاصله میان ملت و حکومت است. حضور مردم پای صندوق‌های رأی کاملاً تمامی این توطئه‌ها را خنثی و امنیت و بقای این سرزمین را تضمین می‌کند.

باید فریب تبلیغات رسانه‌های معاند را خورد

وی با بیان اینکه نباید فریب تبلیغات رسانه‌های معاند را خورد، گفت: رسانه‌هایی مانند «ایران اینترنشنال» و «من‌وتو» که هویت و ماهیت آنها کاملاً واضح است و اینها که از اربابان انگلیسی و آمریکایی و بهایی خود تأمین مالی می‌شوند قطعاً ذره‌ای برای صلاح و منافع ایران دل نمی‌سوزانند. باید آگاه بود و ضرورت دارد در راستای ارتقای آگاهی و اطلاعات مردم از جهادتبیین در رسانه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز دینی و علمی بهره برد. 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: جمهوری اسلامی از متن مردم و با اراده مردم به وجود آمده است. استقلال، آزادی و امنیتی که امروز داریم و پیشرفت‌هایی که رقم خورده مرهون حضور مردم در میدان‌ها و عرصه‌های مختلف است. این کشور در جایگاه بالای تولید علم و فناوری در جهان قرار گرفته، در حوزه نظامی یکی از قدرت‌های جهانی محسوب می‌شود، رشد اقتصادی این کشور در دهه‌های گذشته آن هم در شرایط تحریم موجب حیرت همگان شده است و لذا اگر این داده‌ها را کنار یکدیگر بگذاریم متوجه خواهیم شد ادامه رشد و پیشرفت کشور در گروی حضور مردم پای صندوق‌های رأی است.

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha