تلاوت قرآن فرزند سامر ابودقه، فیلم‌بردار شهید فلسطینی + فیلم
کد خبر: 4188775
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

تلاوت قرآن فرزند سامر ابودقه، فیلم‌بردار شهید فلسطینی + فیلم

زین سامر ابودقه، فرزند فیلم‌بردار شهید فلسطینی، سامر ابودقه، آیاتی از سوره مبارکه عنکبوت را تلاوت و آن را به پدر شهیدش تقدیم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، زین سامر ابودقه، فرزند فیلم‌بردار شهید فلسطینی، سامر ابودقه، آیاتی از سوره مبارکه عنکبوت را تلاوت و آن را به پدر شهیدش تقدیم کرد.  زین در ویدئویی که از سوی شبکه الجزیره انتشار یافته است، آیات 56 و 57 از سوره مبارکه عنکبوت را تلاوت و آن را به پدر شهیدش تقدیم کرد.

«يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّ أَرْضِي وَاسِعَةٌ فَإِيَّايَ فَاعْبُدُونِ (56) كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَيْنَا تُرْجَعُونَ (۵۷): اى بندگان من كه ايمان آورده‌اید زمين من فراخ است تنها مرا بپرستيد (۵۶) هر نفسى چشنده مرگ است آنگاه به سوى ما بازگردانیده خواهيد شد (۵۷)».

روز جمعه 14 دسامبر ( 24 آذرماه) الجزیره اعلام کرد که سامر ابودقه، عکاس این شبکه بعد از ۲۰ سال همکاری با الجزیره امروز هدف نظامیان رژیم اسرائیل قرار گرفت و مجروح شد. دقایقی بعد در حالی که ابودقه تلاش می‌کرد به رغم جراحت شدید خود را از محل حمله خارج کند بار دیگر هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

وائل ابودحدوح، خبرنگار الجزیره در جنوب نوار غزه نیز که در روزهای نخست جنگ، خانواده‌اش در یک بمباران شهید شدند نیز در این حادثه مجروح شد اما قبل از حمله دوم توانست خود را از معرکه خارج کند و تحت درمان قرار بگیرد.

با شهادت سامر ابودقه، آمار شهدای خبرنگار در باریکه غزه از ابتدای جنگ تجاوزکارانه ارتش اشغالگر علیه این منطقه به ۹۰ نفر افزایش یافت.

پیکر سامر ابودقه و سه تن از نیروهای دفاع مدنی به بیمارستان ناصر در غزه منتقل شدند.

انتهای پیام
captcha