جزئیات مرحله مقدماتی مسابقات بهار در بهار تشریح شد + فیلم
کد خبر: 4187702
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

جزئیات مرحله مقدماتی مسابقات بهار در بهار تشریح شد + فیلم

رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز از آغاز پانزدهمین دوره مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بهار در بهار از سوی شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

طه کبیری، دبیر شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به آغاز مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بهار در بهار در سراسر کشور گفت: مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «بهار در بهار» ویژه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران با هدف جذب تمامی همکاران و خانواده‌های آنان و آموزش مفاهیم قرآنی در رده‌های مختلف سنی کارکنان و خانواده کارکنان شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز آغاز شده است.

رئیس دارالقرآن شرکت ملی گاز با بیان اینکه این مرحله ویژه کارکنان، همسران، فرزندان کارکنان و همسران بانوان شاغل در شرکت ملی گاز ایران است، گفت: این مسابقات در رشته‌های صحیح‌خوانی، قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ تخصصی، حفظ عمومی، حفظ موضوعی، مفاهیم قرآن و مفاهیم نهج‌البلاغه و اذان برگزار می‌شود، البته در این دوره خوشنویسی، سیره اهل بیت(ع)، عکاسی قرآنی و نقاشی نیز اضافه شده است.

وی با بیان اینکه زمان ثبت‌نام تا دوم دی‌ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد: ثبت‌نام ️فقط از طریق نرم‌افزار تخصصی قرآن کریم شرکت ملی گاز ایران صورت می‌گیرد که در قالب یک برنامه اندروید، منتشر شده و شرایط و اطلاع‌رسانی ثبت‌نام را تسهیل کرده است. علاقه‌مندان بعد از نصب این برنامه باید قسمت مشخصات‌ را تکمیل کنند.

دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی گاز با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۱۱ هزار ثبت‌نام‌کننده داشتیم و امسال برآوردمان بیش از این تعداد خواهد بود. تا امروز بیش از شش هزار نفر ثبت‌نام‌ کردند و برآوردمان این است چیزی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش شرکت‌کننده داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مرحله نیمه‌نهایی به شکل متمرکز در استان تهران برگزار می‌شود، گفت: مرحله سراسری به صورت تفکیک شده در رشته‌های مختلف در شهر دیگری به جز تهران برپا خواهد شد و از ظرفیت شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز در استان‌ها استفاده خواهیم کرد.

ثبت نام مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و نهج البلاغه بهار در بهار آغاز شد + تیزر

انتهای پیام
captcha