آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4187466
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه لرستان برگزار شد + عکس

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با حضور علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خرم‎آباد برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، امروز، 21 آذرماه با حضور سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، آیت‌الله هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، جمعی از مسئولین و مدیران کل ادارات استان، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، برگزار شد.

در این آیین که در تیپ 57 حضرت ابوالفضل لرستان(ع) لرستان برگزار شد، نعمت‌الله باقری به عنوان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان منصوب و از خدمات مرتضی کشکولی، فرمانده سابق سپاه لرستان تجلیل به عمل آمد.

سردار علی فدوی در این مراسم در سخنانی با تأکید بر لزوم خدمتگزاری به مردم، گفت: امام راحل(ره) فرمودند که پاسداری یک تکلیف است، یک شغل نیست، همه شغل‌ها شریف هستند، اما تکلیف یک‌ روالی است که بین بنده خدا و خدا برقرار است در این راستا باید مانند چیزی که تکلیف است به کار نگاه کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه به پاسداری باید به‌مثابه یک تکلیف نگاه کرد، افزود: وقتی در دل، کلام و عمل این امر محقق شد، خداوند به او برکتی می‌دهد که نتیجه آن انجام تکلیف است، پاسداری از انقلاب اسلامی یک تکلیف است.

فدوی با بیان اینکه از روز 24 بهمن‌ماه سال 57، به انقلاب اسلامی از سوی آمریکا، شیطان بزرگ و عواملش حمله شده، از این ۴۵ سال یک روز هم نبوده از شرارت و دشمنی علیه انقلاب اسلامی کوتاهی کنند، اضافه کرد: اگر کاری بوده و نکرده‌اند، نتوانسته‌اند، ما در سپاه حتی یک 24 ساعت را از دست نداده‌ایم تا به تکلیف عمل کنیم.

وی ادامه داد: چون ما به تکلیف خود عمل می‌کنیم، خداوند هم بهترین نتیجه را عنایت می‌کند و کرده است.

سردار فدوی، جانشین  فرمانده کل  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان نظامی ومسئولان استان لرستان قبل از برگزاری این آیین به مقام شامخ شهدای گمنام در تیپ 57 حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادای احترام کردند.

لازم به ذکر است، نعمت‌الله باقری، از فرماندهان سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بود که آبان‌ماه 1399 با نظر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله) به درجه سرتیپ دومی نائل آمد.پیش ‌از این و از سال 1393، مرتضی کشکولی مسئولیت فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان را بر عهده داشت.

انتهای پیام
captcha