کارهای بزرگی در زمینه ساماندهی گلزار شهدا انجام شده است
کد خبر: 4186422
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

کارهای بزرگی در زمینه ساماندهی گلزار شهدا انجام شده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان اینکه کارکنان بنیاد شهید استان در همه حوزه‌ها با جان و دل و به صورت شبانه روز در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران هستند، با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای استان گفت: در ساماندهی گلزار مطهر شهدا در استان کارهای بی سابقه و بزرگی انجام شده است.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان، حسن نورانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان روز گذشته 15 آذر در چهارمین همایش شورای اداری مدیران، معاونان و رؤسای ستادی و شهرستانی بنیاد شهید استان که در شهرستان اندیمشک برگزار شد، با اشاره به رسالت بلند بنیاد شهید در خدمت به خانواده‌های شهدا گفت: ما در این نظام به بهترین‌ها و برگزیدگان خلق خدا خدمت می‌کنیم. 

نورانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای اندیمشک از حماسه ۴ آذرماه به عنوان طولانی ترین بمباران دوران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: اندیمشک یک شهرستان ویژه است و شهدای بزرگ و گرانقدری در دوران دفاع مقدس و در دفاع حرم، تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اظهار کرد: در این دوره آموزشی دو روزه، مدیران بنیاد شهید با هم اندیشی و هم فکری نواقص و کمبودهای را بررسی و راهکارهای مناسب جهت تسهیل در ارائه خدمات بهینه به ایثارگران ارائه می‌دهند.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در بین دستگاه‌های استان خوزستان به لحاظ آموزشی رتبه اول را دریافت کرد و همچنین با تلاش شبانه روزی مدیران و همت کارکنان بنیاد در راستای اجرای برنامه عملیاتی ۱۳رتبه پیشرفت داشت که این بالاترین میزان رشد بوده و بدون شک این پیشرفت چشمگیر مرهون کار جهادی بوده است.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید نیازمند نیروهای جهادی است، گفت: کارکنان بنیاد شهید به عنوان متولیان ایثارگران در همه حوزه‌ها با جان و دل و به صورت شبانه روز در خدمت خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

وی ضمن ابراز خرسندی از ساماندهی گلزار شهدای استان افزود: در ساماندهی گلزار شهدا در استان کارهای بی سابقه و بزرگی انجام شده است و امیدوارم که شهدا در این مسیر ما را یاری کنند.

انتهای پیام
captcha