اجرای طرح تاریخ شفاهی خاطرات شهدای لرستان ادامه دارد
کد خبر: 4185692
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

اجرای طرح تاریخ شفاهی خاطرات شهدای لرستان ادامه دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین هبت‌اله هاشمی گفت: اجرای طرح تاریخ شفاهی خاطرات شهدا در سطح استان لرستان ادامه دارد و ثبت و ضبط خاطرات والدین شهدا به شهرستان‌ها واگذار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین هبت اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، 12 آذرماه در جلسه توجیهی و همفکری با مجریان طرح تاریخ شفاهی شهدا در سطح استان با اشاره به اجرای این طرح در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته در عمل و اجرای طرح یک سری کم‌کاری‌ها صورت گرفت که انتظار می‌رود امسال جبران شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است، افزود: اجرای طرح تاریخ شفاهی خاطرات شهدا فرصتی برای ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا و جانبازان است. بحث تاریخ شفاهی و سند افتخار باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و در اجرای این طرح شهرستان الشتر که پیش‌قدم است، الگوی دیگر شهرستان‌ها قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه در اجرای طرح تاریخ شفاهی به اولویت‌ها توجه شود، گفت: تاریخ ضبط و نام تهیه‌کننده در طرح تاریخ شفاهی باید ثبت شود. امسال طرح تاریخ شفاهی به شهرستان‌ها واگذار می‌شود و یک ناظر کیفی در اجرای طرح تاریخ شفاهی با انجام پیگیری‌های لازم اطلاعاتی از روند کار را گزارش خواهد داد.

هاشمی بیان کرد: در زمان ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا از هر خانواده‌ای یک کلیپ یک دقیقه‌ای ضبط و در سایت‌های اطلاع‌رسانی ایثار منعکس شود.

انتهای پیام
captcha