راهیابی نمایندگان خوزستان به مسابقات سراسری قرآن ناجا
کد خبر: 4184414
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

راهیابی نمایندگان خوزستان به مسابقات سراسری قرآن ناجا

۱۸ نفر از کارکنان پایور و وظیفه فراجا استان خوزستان به بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور مرد و وظیفه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی راه پیدا کردند.

مسابقات قرآن فراجاصادق مزرعه‌فرد، کارشناس قرآنی معاونت تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از اعزام کارکنان پایور و وظیفه فراجا خوزستان به بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور مرد و وظیفه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات، شرکت‌کنندگان در 11 رشته قرآنی به رقابت می‌پردازند.

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح ۱و۲ از 7 تا 9 آذر در مجتمع فرهنگی ـ آموزشی عمار شهر قم برگزار می‌شود. 

مزرعه‌فرد با بیان اینکه ۱۸ نفر از کارکنان پایور و وظیفه فراجا استان خوزستان به این دوره از مسابقات راه پیدا کردند، گفت: امیدواریم امسال هم شاهد درخشش کارکنان پایور مرد و وظیفه قرآنی استان خوزستان در بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم باشیم.

یادآور می‌شود، بیست و هشتمین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه فرماندهی انتظامی استان خوزستان ۲۷ تیرماه در خوزستان برگزار شد. این مسابقات قرآن شامل یازده رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰ جزء ،۱۵ جزء،۲۰ جزء حفظ کل قرآن و درک مفاهیم سطح ۱ و ۲ قرآن کریم بود و ۱۸۰ نفر از کارکنان و وظیفه در آن شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha