شورای آموزش و پرورش لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4184140
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
به‌مناسبت هفته بسیج

شورای آموزش و پرورش لرستان برگزار شد + عکس

شورای آموزش و پرورش لرستان به‌مناسبت هفته بسیج به ریاست استاندار و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر اعضا، چهارم آذرماه در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد.

شورای آموزش و پرورش لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، چهارم آذرماه، در شورای آموزش و پرورش این استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، ضمن  تبریک و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: همه ما توفیق داریم با نیت و تفکر بسیجی برنامه‌های هفته بسیج و خاصه شورای آموزش و پرورش را معتقدانه و با تفکر بسیجی برگزار کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه همه ما افتخار می‌کنیم ادامه‌دهنده راه امام راحل(ره) و در رکاب مقام معظم رهبری و در کسوت و لباس بسیجی به این درجه خالصانه و معتقدانه برسیم، بر برگزاری پرشور برنامه‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت تأکید کرد و گفت:  این برنامه‌ها نباید برای گذران وقت و تفریح باشد بلکه باید وجه تربیتی آن مورد توجه قرار بگیرد و این ظرفیت مثبت بتواند در مقابله با تهدیدات فضای مجازی در دنیای واقعی نقش تربیتی خوبی ایفا کند.

وی در رابطه با گسترش مراکز فنی و حرفه‌ای و تجهیز هنرستان‌ها اظهار کرد: با عنایت به بحث مولدسازی و اهمیت آن لازم است در این خصوص اقدام لازم انجام شود و با مساعدت استانداری در حد معمول و با کمک سازمان فنی و حرفه‌ای این موضوع پیگیری شود و نباید این موضوع در چرخه‌های اداری و تعصبات کور مورد غفلت واقع شود.

زیویار با اشاره به وجود امکانات و فضاهای بلا استفاده در آموزش و پرورش گفت: امکاناتی که در زمینه تربیت، آموزش و مهارت‌آموزی وجود دارد باید صرف یادگیری دانش‌آموزان شود و لازم است موارد را احصا کرده و  بخشی از آن را برای برطرف کردن نیازهای مدارس  فنی و حرفه‌ای به‌کار برد.

استاندار لرستان با تأکید بر اهمیت تربیت نیروی انسانی بیان کرد: اگر تربیت یک نسل به‌خوبی انجام شود، نسل‌های بعدی هم نسبت به آیندگان احساس مسئولیت خواهند کرد و اگر خوب تربیت نشوند، هم این نسل و هم نسل بعدی آسیب می‌بیند.

وی افزود: هزینه کردن برای تربیت نیروی انسانی شایسته و مناسب با اهمیت‌تر از حفظ و نگهداری از فضاهای آموزشی فرسوده بوده و لازم است با نگاهی تحول‌گرایانه و با مدیریت فضاهای آموزشی بخش زیادی از مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام
captcha