5 آذر؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره کتاب و رسانه
کد خبر: 4182979
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

5 آذر؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره کتاب و رسانه

بیست‌ و یکمین جشنواره «کتاب و رسانه» در سه حوزه «مطبوعات و خبرگزاری‌ها»، «پخش رادیویی و تلویزیونی» و «رسانه‌های اجتماعی» تا پنجم آذرماه آماده دریافت آثار است.

5 آذر ماه آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره کتاب و رسانهبه گزارش ایکنا، بیست‌ و یکمین جشنواره «کتاب و رسانه» که دریافت آثار اصحاب قلم و رسانه را از 20 آبان‌ماه آغاز کرده است، در سه حوزه «مطبوعات و خبرگزاری‌ها»، «پخش رادیویی و تلویزیونی» و «رسانه‌های اجتماعی» تا پنجم آذرماه آماده دریافت آثار است.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار رسانه‌ای خود با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی در تمامی قالب‌های تولید محتوا در سه حوزه «مطبوعات و خبرگزاری‌ها»، «پخش رادیویی و تلویزیونی» و «رسانه‌های اجتماعی» را به این جشنواره ارسال کنند.

آثار ارسالی به این جشنواره باید در بازه زمانی اول مهرماه ۱۴۰۱ تا 31 شهریورماه ۱۴۰۲ منتشر شده باشد. در این دوره از جشنواره «کتاب و رسانه» از «بهترین ویترین کتابفروشی‌ها»، «شخصیت فعال رسانه‌ای کتاب» و «ناشر فعال در استفاده از بسترهای رسانه‌ای» در بخش جایزه ویژه تقدیر و به برگزیدگان در محورهای ۱۹گانه، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می‌شود.

یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان برای شرکت در بیست‌ و یکمین دوره جشنواره «کتاب و رسانه» تا پنجم آذرماه ۱۴۰۲ مهلت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی این جشنواره به نشانی resane.ketab.ir آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha