فعالیت ۱۸۱ کتابخانه در کانون‌های مساجد قم
کد خبر: 4181273
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

فعالیت ۱۸۱ کتابخانه در کانون‌های مساجد قم

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قم با اشاره به ثبت ۵۱۱ کانون فرهنگی هنری در این استان از فعالیت ۱۸۱ کتابخانه باز و مخزن‌دار در سطح کانون‌ها خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قم طی سخنانی از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای این کانون‌ها خبر داد و گفت: این مسابقه از کتاب «طرح اندیشه اسلام در قرآن» بخش نبوت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان تا پایان دی‌ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.bachehayemasajed.ir در این مسابقه شرکت کنند، افزود: همچنین در این هفته ضمن بازدید از تعدادی از کتابخانه‌های مساجد قم از کتابداران کتابخانه‌های مساجد استان تجلیل خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قم ادامه داد: به همین مناسبت کتاب‌هایی با موضوعات تربیتی و اعتقادی و احکام شرعی به ائمه جماعت، مربیان و مدیران کانون‌های مساجد استان اهدا می‌شود.

وی همچنین به طرح بسته مطالعاتی به‌منظور ایجاد بستر مطالعه هدفمند و اثرگذار برای بچه‌های مسجد اشاره کرد و افزود: به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی کانون‌های فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) واقع در منطقه ۱ و کانون فرهنگی هنری شهید آوینی واقع در منطقه ۴ و کانون فرهنگی هنری شهید همت واقع در منطقه ۶ برای دریافت بسته مطالعاتی در خصوص خانواده معرفی شدند.

حیدری با بیان اینکه ۵۱۱ کانون ثبت شده در استان قم داریم، گفت: از این تعداد ۴۳۹ کانون مربوط به آقایان و ۷۲ کانون مربوط به بانوان می‌شود و برای اولین بار کانون‌های مستقل خواهران در قم ثبت شد؛ در ۱۸۱ کانون فرهنگی هنری مساجد قم کتابخانه وجود دارد که شامل ۹۲ باب کتابخانه مخزن‌دار و ۸۹ باب کتابخانه باز است.

انتهای پیام
captcha