معرفی برگزیدگان مسابقه پیامکی «استکبارستیزی» در جهاددانشگاهی اردبیل
کد خبر: 4180688
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

معرفی برگزیدگان مسابقه پیامکی «استکبارستیزی» در جهاددانشگاهی اردبیل

مدیر انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل از مشخص شدن برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «استکبارستیزی» در اردبیل خبر داد.

معرفی برگزیدگان مسابقه پیامکی «استکبارستیزی» در جهاددانشگاهی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران محمدی، مدیر انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، 16 آبان‌ماه، ضمن اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و به ابتکار انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، مسابقه کتابخوانی «استکبارستیزی» با انتشار فایل کتاب برای علاقمندان برگزار شد و پس از دریافت پاسخ شرکت کنندگان ۶ نفر به عنوان برگزیده نهایی مشخص شدند.

وی اظهار کرد: منبع این مسابقه کتابخوانی از «مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب» در نظر گرفته شد که شرکت کنندگان به ۸ سئوال بصورت ارسال پیامک، پاسخ دادند.

محمدی با قدردانی از سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل مبنی بر افزایش تعداد برگزیدگان، تصریح کرد: مراسم تجلیل از منتخبان این مسابقه در آینده نزدیک برگزار و جوایز برندگان تقدیم خواهد شد.

مدیر انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل ادامه داد: در این مسابقه امید علاف اکبری، مریم خروشی، رحیم علیزاده، محمدرضا شعاع اردبیلی، علی بابایی و هانیه نوری به عنوان نفرات برگزیده شناخته شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، نشست تبیینی و روشنگری با موضوع «روز ملی مبارزه با استکبار» به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار گردیده و جهادگران این واحد، در کنار سایر هم‌وطنان در راهپیمایی ضداستکباری حضور یافته و ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم جعلی اسرائیل در غزه، نفرت و انزجار خود را از مستکبران جهانی اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha