فرصت‌های مطالعاتی المصطفی بر اساس نیاز مخاطبان ارائه می‌شود
کد خبر: 4179940
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
حجت‌الاسلام احمدی میانجی:

فرصت‌های مطالعاتی المصطفی بر اساس نیاز مخاطبان ارائه می‌شود

رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت المصطفی گفت: ارائه آموزش‌ها در این مؤسسه و فرصت‌های مطالعاتی بر اساس نیاز مخاطب و منطقه سرزمینی آن انجام می‌گیرد.

فرصت‌های مطالعاتی المصطفی بر اساس نیاز مخاطبان ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود احمدی میانجی، رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت جامعه المصطفی، عصر امروز، ۱۳ آبان در آیین آغاز دوره نخبگانی ارتباطی هندوستان در سخنانی به معرفی موسسه و گروه‌های مطالعات اسلامی که به ۷ زبان زنده دنیا فعالیت می‌کند اشاره کرد و افزود: اساتید گروه‌های علمی از بین زبان‌دانان و فضلای همان کشور‌ها انتخاب می‌شوند و این ظرفیت‌ها امکان همکاری را در بخش‌های تخصصی بیشتر می‌کند.

وی که در مراسم افتتاحیه دوره نخبگانی ارتباطی مدیران مدارس مناطق مختلف هندوستان در مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت المصطفی سخن می‌گفت، ادامه داد: بحمدلله با توجه به دانش محور بودن فعالیت‌های مؤسسه در طول سال شاهد برپایی فرصت‌های مطالعاتی و دوره‌های آموزشی هستیم چرا که آموزش‌ها بر اساس نیاز مخاطب برنامه‌ریزی شده و بر همین اساس دوره‌های کوتاه‌مدت حضوری، محتوامحور و بعضاً آنلاین برگزار می‌شود.

وی شرایط ارائه آموزش کوتاه‌مدت به فراگیران را تشریح و به تفاوت آموزش کوتاه‌مدت و بلند‌مدت پرداخت.

رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی المصطفی بیان کرد: با توجه به این ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در منطقه، امید است شاهد ارتباط هر چه بیشتر میان مؤسسه و نمایندگی المصطفی در هندوستان باشیم.

انتهای پیام
captcha